☁️|8

41 5 0
                                    

" KANG MINHEE YAAMPUN BERTUAH PUNYA TERUNA . "

Minhee menenyeh matanya , kelihatan kelibat eommanya berdiri bercekak pinggang.

" DAH BERJUTA KALI EOMMA PANGGIL MEH SARAPAN KAT BAWAH .. cucilah dulu muka tu berliur basi dah tu.shuh shuh."

" Nggh, yelah eomma ku sayang ~"

Eommanya pun keluar dari bilik itu sementara minhee masih terduduk dengan rambut yang serabai , auto hensem siot . Dia memandang ke arah tingkap , tingkap bilik jaeni still tertutup ngan langsir biru pastel dia tu.

Dia tersenyum sendiri apabila mengenang semula moment di mana mereka first time berjumpa sampai sekarang.

Di mana dia takut mahu admit yang dia telah tergelincir dalam kehidupannya bersama jaeni.

" Hari ni cuti , tak dapat nak jumpa jaeni— "

Strasshh~

Mata minhee membuntang apabila jaeni membuka tingkapnya. Jaeni berbaju pyjama dengan rambut ponytail, sangat cantik bak malaikat maut. Hehe.

Mereka bertentang mata sebelum jaeni melambai ke arah minhee. Minhee tersenyum paksa sambil memegang dadanya .

Jaeni membuat muka soft sambil berkata sesuatu, minhee tidak dapat mendengar kerana mereka dihalang oleh tingkap kaca yang tebal , korang faham² lah camna.

" C .. "

Minhee membaca mulut jaeni.

" O.. "

" M.. "

" E .. "

" L ..? "

" Comel .. ? Apa ?.. "

Jaeni menunjuk ke arah rambut serabai minhee. Minhee menampar pipinya perlahan. Mukanya memerah lalu dia menyorokkan diri di sebalik selimut.

Bahagia tak terkata.

Jaeni hanya tersenyum perlahan melihat gelagat minhee yang cam puppy .

" Haih , comel bodo jaeni puji aku . "

" Ha' jaeni , dah cepat bersiap eh . Appa ambik jam 9 nanti. "

" Ah nae. "

Lalu jaeni bergegas ke bilik air.

Minhee masih menyorok kat dalam selimut dia tu , masih dengan senyuman bahagia.

" Jae— eh mana dia pergi? "

Pandangan hanya dihiasi tingkap bilik jaeni , tanpa jaeni.

                    — ☁️ —

Minhee duduk menikmati pemandangan tingkap bilik jaeni.

Sedikit dia tahu , dia telah menyimpan perasaan terhadap jaeni.

Jaeni pula baru sahaja siap mandi. Dia keluar daripada bilik air , BERKEMBAN.

terbeliak mata minhee lalu mengalihkan pandangan ke wajah jaeni.

Jaeni teriak namun tidak ada suara yang kedengaran sebab jarak mereka.

Lalu jaeni berlari untuk menarik jendela biliknya.

Ni lah yang berlaku apabila kita tergesa-gesa ye anak² 😭

" A-apa tadi tu .. ? "

                      — ☁️ —

seongmin blonde . Ensem odo bias aku tuhhh 😭🤜🏻

window ; kmh Where stories live. Discover now