( EHHH ?! #36 ON MINHEE ?!! THANKS ♥️♥️)
—☁️—
" unyu unyu neom kyeopta~ "
Kata minhee mengusap perlahan bulu kucing jiran sebelah kiri. Sebelah kanan rumah jaeni ye anak².
" Binyu comel amat mu yini ~ "
Lalu jiran yang bernama jeon woong keluar mendengar ada orang nak culik kucing kesayangan dia tu.
" Ha ambik la binyu tu , ambik sekali ngan katil dia , najes-najes dia ha ambik ambik. "
Kata woong memeluk tubuh sambil bersandar di pintu rumahnya.
" Eh bang woong , saya cuma pet² binyu je bukannya nak bawa dia kawin lari ke apa .. heolheol .."
Woong tersenyum. Minhee ni jarang lawat rumah orang selalu lepak ngan jaeni tu lah.
" Binyu ni berapa umo dia ? "
" 5 bulan lebih gitu , tah la mini. "
" Kalau boleh saya nak cu— "
" Kang minhee ! "
Mereka melihat gerangan orang yang memanggil nama minhee tadi.
" Yoo jaeni.. "
Minhee baru sahaja ingin berlari apabila jaeni mencapai hujung hoodienya , hampir tergolek ke belakang.
Lalu diheretlah minhee ke taman depan tu .
" Aiyok dramamaramamaramama hey— baik aku call jooheon jap! "
Nyanyi woong sambil memakai selipar jepun bangchan.
—☁️—" Eih dah lah tu koyak kang hoodie aku beli kat bundle ayah pink oii . "
Ayah pink ke coklat ke , yang penting skang ni minhee tahan malu sebab dah awakward lama tak bertegur ngan jaeni.
" Kang minhee , now let's be honest . Kau ada apa-apa nak cakap kat aku ? "
Minhee tergigit lidahnya , dia belum bersedia dengan semua ini. Chaerin chaerin ..
" Erm..whut ? "
Mukanya memerah cam kena tampar .
" Jujur kat aku kenapa kau dah tak layan aku macam dulu lagi ? "
Minhee hanya mendiamkan diri sedang jae menatapnya dengan tajam.
" Haih—
" —aku dah tau semuanya .. "
Tutur jae selepas mengeluh. Minhee menatap jaeni tidak percaya .
" Minhee , aku minta maaf . Kita cuma kawan .. rapat .. aku masih trauma pasal seungmin tu . "
Jaeni bangun daripada duduk . Dia baru sahaja berniat untuk pergi dari situ sebelum minhee menarik paksa tangannya untuk duduk semula.
Tanpa apa² , minhee mencengkap rahang jaeni dan mencium bibirnya secara lembut.
Mata jaeni membesar , menahan nafasnya dan berdiam diri tidak membalas ciuman .. erm minhee.
— ☁️ —
Erk .. sorry for sudden kiss scene since im bored 😩☝🏻 sksksk happy ending or .. sad ending ..?