„Molly? Misliš li izaći iz te trgovine?“ Govorila sam svojoj najdražoj cimerici dok sam ulazila u trgovinu sa nekakvim čudnim nakitom.
„Bri, daj pogledaj ovu narukvicu. Što misliš da ju uzmemo Leah za njezino otvorenje izložbe?“ Dobro priznajem, ovdje ipak ima lijepog nakita.
„Predivna je. Mislim da je to odličan izbor. Mogle bi s tom narukvicom skombinirati i neku ogrlicu. Što misliš?“
„Slažem se, Bri. Pogledaj ovu zlatnu s crvenim rubom, zar nije prelijepa?“ Pogledala sam u smjeru u kojem je ona pokazivala. Mislim da smo upravo našle odličan poklon za Leahinu prvu izložbu.
„Odlična je. Super će se uklapati s tom crvenom narukvicom.“
„Dobro. Idem platiti pa idemo dalje.“
„Dogovoreno.“ Rekla sam i krenula za njom dok je ona još brbljala o tko zna čemu. Mrzim vikende jer bi tada uvijek morala ustati rano i ići sa Molly u shopping. Mislim voljela sam i ja to, ali ne koliko i Molly. Ja sam voljela subotnje večeri kada bih se okupila sa Molly, Leah, Rose, Danielom i Noahom i kada bi se svi skupa zabavljali. Rijetko se viđamo preko tjedna, mislim barem ja sa njima pošto radim možda čak i više nego što bih trebala, ali barem zarađujem novca dovoljno za taj svoj trud.
„Jesi li pronašla nešto još za Leah?“ Upitala me Molly dok sam ju vodila prema dućanu sa predivnim haljinama.
„Pronašla sam nešto što će se upravo uklapati sa tim nakitom.“ Rekla sam joj te skrenula u trgovinu.
Došla sam do polovice gdje su se nalazile kratke uske haljine i uzela jednu bijelu.
„Brielle Kennedy, djevojko iz Irske. Sviđa mi se tvoj odabir“, okrenula sam se Molly i nasmiješila se.
„Dakle, uzimamo to?“ Upitala sam ju i podignula jednu obrvu.
„Naravno. Hajde odi platiti. Ionako dijelimo poklon“, rekla mi je te se nasmijala i izbeljila.
„Nisam ni mislila da ju ti plaćaš, ionako sam ju ja pronašla“, odgovorila sam joj i krenula na blagajnu.
-*-
Sjedio sam na svojoj bijeloj vreća fotelji i gledao neku dosadnu utakmicu. Chris i Chaz su radili neke Chazove pizza sendviče dok su Ryan i njegov prijatelj sa fakulteta, Leo igrali PS4 u sobi za igre. Navečer idemo na neku dosadnu izložbu od neke Leah Taylor. Prvi put čujem za tu curu, dobro ne baš prvi put. To je Chrisova nova cura. Navodno joj je to prva izložba od kada se počela baviti fotografiranjem i izložba ima stvarno glupo ime 'BRIMOLLER'. Možda je to posvećeno nekim ljudima ili .. ma što ja znam, kao da se ja bavim takvim glupostima.
„Chaz, je li gotovo jelo? Gladan sam“, viknuo sam iz dnevnog boravka kako bi me ova budala čula.
„Jelo je gotovo, braćo moja“, čuo sam Chaza kako se dere kao idiot, mislim da je gori nego ja.
„Hvala Bogu“, promrmljao sam sebi u bradu.
Ušao sam u kuhinju i sjeo za stol. Uzeo sam taj sendvič koji je izgledao kao da ga je dijete od dvije godine radilo i zagrizao prvi komadan. O moj Bože!
„Onda dečki? Zar nisam najbolji kuhar?“ Upitao nas je Chaz.
„Isuse Chaz. Ovo je fenomenalno! Ok, iskreno. Što si stavio unutra da ovo je ovo ovako ukusno?
„Juss, to nikada otkriti nećeš. Čak ni Chris ne zna koji je bio cijelo vrijeme uz mene“, rekao je te nabacio neki svoj bolesni smiješak.Izložba počinje u 19 sati u nekom baru, što ja znam. Sada je 18 sati vrijeme je da ja uredim svoju divnu kosu.
YOU ARE READING
Neostvarena želja (Croatia)
Fanfiction"Je li istina da se suprotnosti privlače?" Pitali su me. Nikada nisam vjerovala u to, ali sada vjerujem, samo ... previše sam se razočarala, upravo u to."