2•Halisünasyon mu ?

473 65 103
                                    

Multimedya - Kübra 👻

Bol bol OY VE YORUM yapıyoruz. ÜŞENGEÇLİK yapmıyoruz.

İyi okumalar 🌼

Nihayet uzun ve gerilim dolu bir geceden, aydınlık güzel bir güne açabilmiştim gözlerimi.
Penceremden odama sızan güneşin cılız ışıklarıyla karşılaşınca, huzurla yatağımdan gerinerek kalktım.

Odamdan çıkıp lavaboya giderek elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa doğru ilerledim. Ama önce mutfağı toparlamam gerekiyordu. Zira gece salonda mutfakta bayağı dağılmıştı.

Mutfağa geldiğim de ufak bir şaşkınlık sarmıştı beni çünkü mutfakta, dünden eser kalmamıştı. Her şey toplanmış ve temizlenmiş, yerli yerindeydi. Merakla mutfaktan çıkarak salona gittim. Salona baktığımda, salonda mutfak gibi gayet düzenliydi.

İçimden Efsun la Deniz toplamıştıt diye geçirerek Efsun un odasına doğru yürüdüm. Hem onları kaldıracak hem de ortalığı hangi ara toplamışlar soracaktım.

Odaya vardığımda kapalı olan kapının önünde durdum ve kapıyı çalarak Efsun a seslendim. Lakin ilk seslenişimde cevap alamayınca tekrar kapıya vurarak Deniz e seslenmiştim.

Biraz beklediğimde beni yine sessizlik karşılamıştı. Daha fazla beklemeyerek kapıyı aralıklı açmış başımı aralıktan içeriye uzatıp "Efsun, hadi kal-"

İçeride kimsenin olmayışı merakımı artırırken kapıyı açık bırakmış odama gitmiştim. Odaları toplayıp nereye gitmişlerdi bu saatte anlam veremediğim için telefonumu yastığımın yanından alarak Efsun u aradım.

Birkaç kez çaldıktan sonra nihayet açabilmişti. "Efendim Kübra." Dediğin de "Nerdesiniz Efsun ? Deniz de sen de yoksunuz ev de ? Mutfakla salonu da toplamışsınız." Diye merakla sormuştum.

Efsun bir süre cevap vermemişti. Ben onu beklerken "Kübra ne dediğini anlamadım ?" Diye sormuştu.

"Efsun diyorum ki nerdesiniz ? Saat sabahın sekizi. Erken uyanmış olmalısınız ki temizliği de bitirip gitmişsiniz." Diyince Efsun un verdiği cevap vücudumda elektrik akımına sebep olmuştu.

"Kübra ne evi ne temizliği ?"

Yutkunarak "evi siz toplamadınız mı ? Bayağı dağınıktı ya." Demiştim.

Efsun cevabıma derin bir nefes vermiş sonrasında "Evi kim topladı bilmiyorum. Hem ev niye dağınık olsun ?" Diye konuşmuştu.

Efsu nun söyledikleri karşısında afallamış ne diyeceğimi bilmez olmuştum. Birkaç kere ağzımı açıp kapayarak söyleyeceklerimi zihnimde tarttıktan sonra "Efsun dün gece seni aradım ya hırsız girdi dedim. Deniz le birlikte geldiniz. Polisi aradım sonra polisler geldi hani. Ama bir şey bulamadılar ve sonra gittiler. Biz de evi sabah toplarız diyip uyuduk. Lakin sabah uyandığımda yoktunuz ?" demiştim.

Korkuyla Efsun un cevabını beklerken korktuğum olmuş Efsun kanımın çekilmesine sebep olan o cümleleri kurmuştu.

"Kübra rüya görmüşsün sanırım. Ben gece hiç eve gelmedim. Deniz le birlikte hep Deniz in evindeydik."

Yutkunarak titreyen dizlerimle zar zor yatağımın üstüne oturmuş hiçbir şey söylemeden telefonu Efsun un yüzüne kapatmıştım.

Böyle bir şey nasıl mümkün olabilirdi ?

Dün gece yaşadığım her şey birer rüya mıydı yani ?

Hayır. Rüya olamayacak kadar gerçekti her şey. O zaman Efsun un söyledikleri neydi ?

İnsiyak-ı Lanet ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin