4•Mantık ve Metafizik

367 57 117
                                    

Multimedya - Efsun 👻

+120 yorum sınırı devam ediyor. Sınıra ulaşıldıktan sonra yeni bölüm gelecek.

Vote vermeyide unutmayalım.

İyi okumalar 😘

Okan sorumla önce elime sonra bana bakıp "evet." Diyince "ne görüyorsun ?" Diye sormuştum bu kez.

"Muskaya benziyor." Derken
"Evet, muska." Diyerek gülümsemiştim. Şu an öyle bir durumdaydım ki deli olmadığıma sevinsem mi, düştüğüm bu bilinmezlik kuyusuna üzülsem mi ? Karar veremiyordum.

"Muskayla ne yapıyorsun Kübra ? Böyle şeylere inanmadığını biliyordum." Diye merakla sorusunu bana yöneltmişti.

Okan ın sorusuna iç çekerek "anlatacağım ama bana inanır mısın bilmiyorum." Diyince "neden inanmayayım ki, anlat sen. Farklı bir durum varsa bi çözümünü buluruz." Demişti.

"Balkona çıkalım mı ? Ferahlamaya ihtiyacım var." Diye bir teklifte bulununca başını sallamıştı. Okan yanımdan ayağa kalkınca ben de yataktan kalkarak balkona doğru adımladım.

Kapıyı açıp balkona çıkınca soğuk hava tenime çarpmıştı. Bu serinlik kendime gelmeme yardımcı olurken içime derin bir nefes çektim ve balkon demirlerine kollarımı dayayarak rüyamı yanımda duran Okan a anlatmaya başladım.

Hiçbir detayı atlamadan her şeyi anlattıktan sonra elimi açıp muskaya bakarak "bir şey anladın mı ?" Diye sordum.

"Hayır, fazlasıyla karışık duruyor."

Okan ın sözlerinden sonra başımı sallamış ve ona bakarak merakla "bana inanıyor musun ?" Diye sormuştum bu kez.

Başını bana taraf çevirip gözlerimin içine bakarken "evet, inanıyorum." Diyince gülümsemiştim. Dolan gözlerimle Okan a bakmaya devam ederken sormuştum tekrar.

"Ne düşünüyorsun peki ?"

Okan iç çekip başını havaya kaldırarak "inanmadığın şeyleri düşünüyorum." Diyince kaşlarımı çatmış "nasıl yani ?" Demiştim.

Okan bu sefer vücudunu bana çevirerek gözlerimin içine baktı ve "sence bu olanların mantıklı bir açıklaması var mı ? Ben söyleyeyim. Yok. Bu olanların sadece açıklaması var. İlk olayı anlattığında zihninin oyunları diye düşünmüştüm. Ama şimdi ki bu rüyan ve elinde ki muskayla artık çok daha kötü şeyler düşünüyorum." Diye konuşup duraksayınca "ne gibi kötü şeyler ?" diye sormuştum devam etmesini isteyerek.

Okan yutkunarak "üç harflileri düşünüyorum Kübra. Yani, cinleri." demişti.

Okan ın bu sözlerine gülmüş "saçmalama Okan. Yok öyle şeyler." Diyince "o zaman elinde ki muskayı açıkla bana. Hatta bütün bu olanları açıkla. Açıklayabilecek misin ? Hayır, açıklayamazsın. Ama ben sana açıklarım. Ki açıkladım da. Bu işin üstüne git Kübra, gerçek olduklarını anlayacaksın. Ve işte o zaman kurtulman için bir şansında olacak." Demişti.

Sesimi çıkarmamış sadece Okan a bakmakla yetinmiştim. Haklı olabilirdi ama bu şeyler mantığıma aykırıydı. Deli saçması gibi geliyordu. Ayrıca diyelim ki gerçekti. Peki kim, neden böyle bir kötülüğü yapsın ki bana ?

💀

"Kübra, Deniz bizim eve gelmek istiyor sorun olur mu senin için ?"

Efsun yediğimiz yemek esnasında sormuştu sorusunu. Elimde ki ayrandan biraz içtikten sonra Efsun a bakarak "hayır niçin sorun olsun ki. Gelebilir tabii ki." Diyerek gülümsemiştim. Efsun da bana gülümseyerek "teşekkürler." Demişti.

İnsiyak-ı Lanet ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin