Life in Danger [Part 11]

924 12 1
                                    

2 tahun,5 bulan dan 15 hari kemudian...

Sya POV

Aku dan Rose semakin rapat tetapi kami masih mengawal komunikasi hubungan kami. Aku merasakan setiap malam aku sentiasa harus melayan Rose yang sedang bernafsu seakan-akan ketagih akan senjataku.

Sejak malam pertama kami, aku fikir Rose tidak mempunyai dara tetapi saat aku memberi kemahuannya, aku terkejut bahawa dia masih berdara lagi. Katanya sangat pedih, nyilu dan sakit. Tetapi apabila mataku tertangkap pada cecair merah pekat-melekat mengalir dari bibir farajnya saat aku meneruskan acara sorong tarik, aku telah mengambil daranya.

Aku bukan tidak merasa serba salah tetapi dia memerlukan senjataku bagi memuaskan nafsunya. Dan sejak dia mendapat tahu bahawa aku shemale, dia sering meraba bonjolan di bawahku.

Aku tidak tahu bagaimana aksi apabila melakukan sex bersamanya kerana bagiku ia adalah membazirkan masa. Dalam masa itu aku boleh membuat kerja sekolahku yang sudah mulai bertimbun seperti bukit.

Jadi, Rose mengajarku. Walaupun membuat sex ini menarik perhatianku kepada Rose yang mempunyai tubuh badan yang anggun, dua kembar yang separa besar dan juga tidak mempunyai bulu di pantatnya. Bukan dicukur tetapi dia tidak pernah ada berbulu.

Kotey aku ni biasa-biasa je. Aku just jaga sebaik mungkin dan membesarkannya. Pernah ia menegang tetapi disebabkan aku memakai seluar dalam yang begitu ketat, jadi tidak terlihatlah.

Rose terpana saat melihat koteyku yang panjang melebihi 7 inci kira-kira 10 atau 11 inci dan saiznya sangat besar. Rose tidak dapat menggenggam sepenuhnya dan jika dia mengisap pun hanya separuh. I admit that when we were having sex, it was so amazing.

Sejak dia mendapat ilmu sex ini, dia mahir dalam kedudukan dan menggunakan senjataku sebagai bahan permainannya.

Pada malam ini kami masih berada di suatu bangunan terbiar. Kami memilih port kami masing-masing.

Aku: Malam ni, aku, Kimi dan Rafiq. Aku jaga di bahagian perempuan dan korang jaga di bahagian lelaki.

Mereka patuh arahanku. Apabila di lewat malam. Jam aku rosak kerana dimasuki air. Aku hanya dapat mengagak daripada kedudukan matahari dan bulan sahaja. Kini kukira jam pukul 1:00 pagi. Aku merasa mengantuk.

Aku menguap beberapa kali dan secara tiba-tiba seseorang memelukku dari belakang. Dari rupa bentuk tangannya ku dapat mengenal tuan badannya yang memelukku.

Aku: Sayang...awak nak apa?

Rose: Abang tahukan. Apa kemahuan saya?

Tangannya mula merayap ke kembarku lalu diramasnya dengan perlahan.

Aku: Abang tahu. Sayang masih inginkan sexting,kan?

Rose: Betul. Tekaan abang sentiasa betul. Jom bang?

Tangan yang lain pula merayap ke bonjolan di sebalik seluar yang kupakaikan. Aku sedikit ghairah dengan perbuatannya.

Kami memulakan acara sex kami pada malam ini, aku menyentuh di bibir farajnya yang menjadikan tempat paling sensetif baginya.

Rose semakin ghairah lalu dia menonggeng walaupun aku tidak mengarah. Ku mengeluarkan senjataku lalu dimasukkan ke dalam farajnya dan dihenjut perlahan. Aku hanya mengikut kemahuannya. Jika Rose mengarahkan untuk melajukan henjutan tersebut maka aku hanya akur.

Makin lama makin kuat dan laju henjutanku sehingga Rose mengejang dan menggelupur di badanku. Aku masih menghenjutnya sambil memeluk pinggangnya.

Aku terpaksa lalu senjataku dikeluarkan. Serta-merta Rose klimaks dengan air yang jernih keluar dari farajnya dengan deras sekali. Pada ketika itu, aku tergamam dan senjataku tegang serta berdenyut.

Life in Danger [S1] ☡🔞🔞☡Where stories live. Discover now