Liceul Vampirilor

8.1K 186 6
                                    

Prolog

La inceputul aparitiei oamenilor, un inger (Laurent Angelo Salem) si un demon (Diablo) s-au indragostit de o muritoare, Selena. Acestia i-au oferit ei si fratelui sau (Adam) puterea divina si cea satanica, transformandu-i in vrajitori. Cei din famila Pure au fost primii vrajitori ai lumii. Dupa ce i-au transformat, Selena le-a dat peste nas si a ramas alaturi de fratele sau, de care se atasease mai mult decat oricand. Cei doi se iubeau.

Dupa ce oamenii au auzit de asa ceva au inceput sa fie gelosi si speriati. Au incercat sa ii omoare pe cei doi, dar erau mai puternici ca oricine alt cineva. Multi oameni au facut pacturi ca sa capete puteri cu demonii. Unii dintre ei dupa cativa ani mureau, altii erau omorati si unii chiar reuseau sa traiasca si sa isi dea puterile descendentilor lor.

Peste cativa ani dupa ce s-au transformat si s-au indragostit si au facut un copil; mai degraba un baiat. Acestia s-au hotarat ca sa duca puterea absoluta pe pamant, sa mai faca o fata si sa abata peste toate generatiile viitoare un blestem. Toti urmasii lor trebuiau sa faca un prunc ori cu o ruda de sange ori cu un inger pentru a duce "DARUL SUPREM" mai departe, iar daca altcineva se va baga in asta va muri.

Liceul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum