~Cαpιтolυl VIII~

2.2K 138 64
                                    

   Simteam ceva cald langa mine. Am inceput sa pipai usor ridicatura de langa mine, dar cand am simtit ca orice se afla langa mine se misca, am incremenit.

-Neata si tie! auzi o voce usor ragusita ca dupa somn si o mana care ma trage mai aproape de trupul sau gol.

M-am intors si am deschis ochii. Klaus era langa mine si ma privea cu o intensitate aparte. Ochii sai parca erau un cer instelat. Mi-am pus o mana pe abdomenul sau, iar el m-a strans in brate.

-Cum te mai simti? m-a intrebat ingrijorat inca tinandu-ma strans in captura sa. Eu am incercat sa respire pe nas, dar proasta decizie pentru ca m-am infundat mai rau.

-Nu ma mai doare capul, am zis cu o voce mai ragusit ca ieri.

-Ma duc sa-ti aduc ceaiul.

Acesta se ridica si puteam sa-i admir corpul sau de Adonis. Patratele frumos conturate ii impodobeau abdomenul. Muschii spatelui se cotractau atunci cand isi lua pantalonii. Iar mai in jos nu mai descriu cat de perfect si sexy era. Cred ca m-am inrosit la fata pentru ca Klaus s-a uitat la mine si mi-a facut cu ochiul apoi a inceput sa chicoteasca in timp ce iesea din camera.

Amintiri din noaptea trecuta m-au inundat. Cum am adormit cu Klaus imbratisata, cum a venit Angelo, Aaron, Silva, Aqua, Erius si Candelyn. Cum a venit sarpele acela imens si mi-a interzis 3 saptamani de scoala. Apoi cei trei nebuni care au spart o vaza si se certau;  imi mai trebuia si     pop-corn  si ma puteam considera la cinema. Sotii Blood si apoi liniste deplina.

In timp ce meditam eu Klaus ma privea din tocul usii.

-La ce te gandeai? m-a intreba in timp ce imi dadea ceaiul. Vezi ca arde!

-Merci! Ma gandeam la seara trecuta. Si ca nimeni nu mi-a adus pop-corn pentru a-i privi pe Eric, Criss si Drew certandu-se. Am luat o gura. Era ceai verde, musetel si macese cu putina miere si lamaie. Mirosul sau ispititor se ravarsa peste tot si am simtit cum mi se mai deschid caile respiratorii.

-Stiu, intr-un timp mereu stateam cu un ghiozdan plin de floricele dupa mine, dar am oboist sa-l car.

Eu am inceput sa rad.

-Mda.. Imi era bun acel ghiozdan pentru gustari!

-Tot venind vorba de gustari, hai sa mananci!

-Nu prea pot sa merg!

-Cine a zis de mers?

In acel moment Klaus mi-a pus cana pe noptiera si m-a ridicat usor in brate.  Se pare ca eram doar in lenjeria intima. Doamne ajuta ca ieri  am avut patura trasa pana-n gat. Acesta ma manca din priviri si m-a facut sa ma inrosesc. Mi-am incolacit mainile in jurul gatului sau.

 A pornit usor si cumine pe scari pastrand viteza omeneasca.

-Azi suntem numai noi doi! De maine o sa vina si Taylor cu mama sa, mi-a comunicat in timp ce ma punea la masa plina numai de mancare care arata grozav.

-Te-ai facut bucatar si nu stiam eu?

-Poti spune si asa... Candelyn mi-a adus doar ingredientele si a facut medicamentele pentru tine. Dupa ce ai adormit bine, sotii Blood au vorbit serios cu Angelo despre mutarea ta in castel. Si cum trebuie sa avem grija la bal de tine, dar daca ar stii ce planuim noi, am fii mancati. Crezi ca poti face vraja in starea asta?

-Da!  Pana atunci o sa-mi fie mai bine! i-am zis in timp ce infulecam din clatitele mele cu banana si capsuni.

Acesta se aseza langa mine si incepu sa manance cu mine. Eu am sorbit din acelasi ceai ca cel din cana din camera mea si ma uitam la el cum se gandea ce sa mance: clatite cu banana si capsuni sau cu fructe de padure.

Liceul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum