Gitmek sana yakışmadı... Kal GİTME senden başka hiç bir şeyim yok bu hayatta kal da kıskançlıktan kahrolsun ayrılık.Kal be adam kalda SEVME beni ben ikimiz yerinede severim...
Aglamak istiyorum sen daha arkanı dönmeden özledim SENİ, ya sonraları daha bir de sonralar var dimi nasıl idare ederim ki ben sensizlik denen şeyle,o şeye alerjim var sanırım benim ... Nasıl yaşarım ben. Onunla kanlı bıçaklı düşmanken...
. Sevdim hem de çok, sevdin mi bilmem bu soru aklıma her geldiginde ölüyorum ve yanımda olduğunda yaşamayı seven bir ölüydüm oysa sen gidince ölü bir diriyim.Ölmek istiyorum ama yaşamakla cezalandırılıyorum...
Yokluğun beni öldürürken her gün, birde başka katil mussallat etme başıma başkasına yaşatma seni başkası için olmasın sevmelerin. Ben aşkı sende ögrendim ve sende bıraktım başka bir alın degmesin dudaklarına ve başka tenler tenine ...
Ve sakın kendine iyi bak deme bana ben sensiz hiç bir şeyi beceremem ki en iyi yaptığım işti en çok sevdiğim SENİ SEVMEK SENİ YAŞAMAK...
Gülsün yüzün mutlu olki acısı azalsın ÖLÜP ÖLÜP DİRİLMELERİMİN.. gül ki gerçekten ölemediğime değsin...
Sen varsın diye katlanıyorum bu dünyaya SEN varsın diye biryerlerde.
Ne kadar uzak olabilirsin ki benden, her şeyim sendeyken...
Daha kaç sabaha ulaşır nefesim bilmem.
Korkuyorum be adam korkuyorum kalsaydın mutlulukların mı azalırdı kalmana degmezmiydi bu altında ezildiğim koca aşk gittin de değdi mi bari beni böyle yarım yamalak bıraktığına. Değer miydin bunca şeye bilmem ama seni çok sevdi bu yüreğim beni bile bu kadar sevmedi çok kıskandım seni bende böyle sevilmek isterdim... ama bana kalansa sensizlik denen bir KATİL...
Her ölümümden önce sana sesleniyorum duyuyor musun adam"SENİ ÇOK SEVDİM OYSA BEN SENSİZLİĞİNLE BİLE HEM DE, SEN DAHA KIYMET BİLME DAHA BENİ SEVME...
DAHA NE DİYEYİM BEN SANA BE ADAM"
...
(YAZMAK İSTEDİM SADECE YAZMAK BİRİNE ÖZEL DEGİL...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSET AŞKI
Cerita PendekBiraz anla beni sevgili, Biraz da HİSSET... ... Belki aşk sevgiliyi kazanmayı değil, onda kendini kaybetmeyi gerektirirdi, ve artık ne sen varsın ne de ben sevgili...