5th chapter'never forgive

216 24 23
                                    

Biraz yorum yapın aw

4 yıl sonradan devam

"Merhaba Bayan Go, ben Seul Havalanından muhabir Min Soo. Şuan gördüğünüz bu insan selinin sebebi dünya turundan dönmekte olan tomorrow x together! Woah hayranlar cidden deli gibi onları bekliyorlar!"

Seul havalanı bugün olduğundan daha kalabalıktı. Liseli öğrencilerin çoğu dersten, yetişkin olanlarsa sahte raporlarla işten kaçmışlardı ve sebebi belliydi; dünyaca ünlü TXT.

Muhabirler fanlardan olabildiğince sıyrılarak çıkış kapısına yöneldiler. Bu beş çocuk için 2000'i aşkın fan buraya toplanmıştı.

"Beomgyu oppaaaaaa~ Seni seviyorum, evlen benimle!"

"Tatlı ekmeğimiz Soobin"i özledim ben!"

"Tanrıya şükür geri geliyorlar!"

"Taehyunaaaah, benimle evlen!"

Fanların çığlıkları hava alanını dolduruyor, çoğu insanın şaşkın bakışlarını üzerlerine topluyordu.

"Geliyorlar,geliyorlar!"

Genç adamlar korumaları eşliğinde kapıdan çıkarken sürekli onları sıkıştıran fanlardan dolayı geriliyorlardı. Fanlarını her ne kadar seviyor olsalar da onlardan bekledikleri saygı sanırım bir türlü gelemiyordu.

Kai güneş gözlüğünü takarken Taehyun'a döndü.

"Ruh gibi gözüküyorsun, tak şu gözlüklerini."

Taehyun istemeye istemeye taktı gözlüklerini ve fanlarına parlak bir gülüş bahşetti. Kızların bir kaçı çığlık atarken bazıları ona gülümsediğini iddia edip kavga çıkarmaya yer arıyordu.

Kai son olarak fanlarına öpücük atıp arabaya bindi. Tüm üyeler bindiğinde nefeslerini verdiler.

Sonunda ilk dünya turları bitmişti. Yorucu ama bir o kadar da güzeldi. Dünyanın dört bir yanından farklı dildeki, farklı kültürdeki ve tendeki insanlar sevginin sadece tek bir türünün olduğunu öğretiyor gibilerdi.

MOA'lar paha biçilemezdi.

"Ahh şuan canımın ne kadar çok Kore ev yemekleri çektiğini bilemezsiniz çocuklar! Resmen gözlerimi kapattığımda önümden geçiyorlar!"

Soobin Yeonjuna göz devirdi.

"Hyung abartma istersen."

"Abartmıyorum Soobin Amerika'da resmen aç kaldık sadece fastfood ve biftek tarzı şeyler vardı. Cânım Kore yemeklerini özledim!"

Üyeler Yeonjun'un aç gözlülüğüne göz devirdiler ve kahkahalarıyla arabayı doldurdular.

Beomgyu ise telefonunun kamerasından kendine bakmayı kesip yanındaki Kai'yi dürttü o sırada.

"Çok yakışıklı değil miyim ya! Neden böyleyim ki ben? Bu haksızlık değil mi diğer insanlara? Anlamıyorum cidden...Acaba önceki hayatımda doktor falan mıydım? Çok hayat kurtarmış olmalıyım, bu yüzün başka açıklaması olamaz."

Kai başını iki yana salladı. Beomgyu her zamanki gibiydi işte: biraz çatlak, konuşkan, çok az da narsist...

"Hyung egodan patlamak mümkün olsaydı şimdiye kaç kere dikmiştik acaba seni?"

Üyeler tekrar arabayı kahkahalarıyla inletirken yalnız biri sessizce tebessümle eşlik ediyordu.

Soobin yanındaki sessizliğini sürdüren Taehyun'a döndü. Bir lider olarak 2 senede hepsinin hareketlerini çözmüştü ve onu en zorlayan Taehyun olmuştu.

lost' Kang TaehyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin