6th chapter' will die

215 22 15
                                    

Yorum yapın pleaseeee~~

"Beni bir dinlesene ya! Kankan evleniyor diyorum gerizekalı!"

Genç kız onunla pek de ilgilenmeyen arkadaşına bağırdı. Arkadaşıysa elindeki telefonla uğraşmaya devam etti.

"Bekle ya! TXT koreye geri dönmüş, twitter çok canlı!"

Byeol arkadaşının saçının bir parçasını eline alıp çekti ve elindeki telefonu ellerinin arasından aldı.

"Yemişim TXT'yi! Sı*mışım ben burda sen goygoy yap, takıl kafana göre orda burda!"

Areum gözlerini devirdi.

"Tamam dinliyorum. Anlat baştan."

Byeol omuzlarını düşürdü ve umursuz tavırlar sergiledi.

"İşte Jinyeong yavşağıyla zorla evlendiriliyorum."

Areum soluğunu hırsla verdi.

"Evlenmeyeceksin herhalde?" Byeol soluğunu bıkkın bir tavırla dışarı verdi. Bu nasıl bir soruydu?

"Yok evleneceğim, sana da sevinç gösterisi yapmak için gelmiştim Areum."

Areum endişeyle baktı.

"Ne yapacaksın, bir planın var mı?"

Byeol kendini Areumın geniş yatağına sırt üstü attı ve sırıttı.

"Köprüden geçene kadar eşeğe dayı diyeceğim."

***

Genç kız karşısındaki adama bir bakış atıp önündeki kahvesine uzandı.

"Bugün ne yapsak? Hep AVM'de takılmayalım, burası sıkıcı."

Jinyeong gülümsedi ve seksi olduğuna inandığı şekilde baktı genç kıza. Bu kızda nedenini bilmediği bir çekicilik vardı. Ondan hoşlanıyordu, oldukça farklı biriydi.

"Ben akşam takılalım diyorum?"

Byeol içinden her ne kadar 'seni pis zampara' diye çığlık atsa da sakince gülümsedi.

"Peki."

Kafeden çıktılar ve arabaya binip Byeolun evine doğru yol aldılar.

Byeol başını cama çevirmişti. Bu adama gerekmedikçe bakmıyordu çünkü ona bakmak bile sinir bozucu geliyordu bazen.

"Byeol en çok neyimi seviyorsun?"

Genç kız gelen soruyu içinden yanıtladı.

Ölümlü olmanı

"Hmm... Bilmem. İnsanın sevdiğinin tüm özellikleri özel ve güzel. Aralarında seçim yapamıyorum."

Jinyeong gülümsedi. Genç kız kalbini çarptırıyordu.

Byeolse uzun süre önce okuduğu makaleden esinlendiği sözünü düşündü. Makalede aşık olunan kişinin hiçbir özelliği arasında seçim yapılamayacağı yazıyordu. Bu doğru muydu acaba? İnsan eleştirip kıyas yapamıyor muydu sevdiği insanı?

Hiç aşık olmamıştı. Çevresindeki insanlar çok heyecan verici olduğunu söyleyip duruyorlardı.

Peki neden en çok acı içinde olan insanlar tanımını en iyi yapanlardı?

Aşk hep acı mıydı? Ya da hep gülmek? Aşk dram gibiydi; bazen güldürüp bazen ağlatıyordu. Hayattandı, içtendi ve asla yalnızlığa yer yoktu bir aşkta.

Byeol hayatına girecek adamın hep sevgi dolu olmasını istemişti şu ana dek. Ağladığında nedenini sormadan yalnızca sarılmasını, bazı geceler göğüsünde uyutmasını ve ona sımsıkı sarılmasını... Biraz uzak geliyordu ona böyle düşünceler. Acaba onu gerçekten seven biri olur muydu?

lost' Kang TaehyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin