Sebulan kemudian ..
Selepas pulang daripada sekolahnya terus sihyoun merebahkan dirinya di atas sofa . Sungguh penat dia harini kerana dekat sekolah tadi asyik bersukan je sebab cikgu mengajar tak ada pula . Rasanya makin hitam kot kulit dia asyik berjemur bawah sinaran matahari .
Manakala abangnya taeil melabuhkan punggung diatas sofa yang dimiliki satu tempat duduk sahaja , taeil mencapai alat kawalan jauh lalu dia menghidupkan tv .
" bosannya , siaran apa je yang seronok " sungut taeil tatkala setiap siaran dibelek-belek olehnya . Bosan . Tak ada cerita yang menyeronokkan .
" wey bukalah tv sbs mana tahu ada lagu ke ? Aku pun nak tengok juga comeback abe-abe treasure kesayangan aku nih " pinta sihyoun yang malas nak buka mata , tapi mulut je yang bergerak , taeil akur .
Dia menekan siaran sbs , dan pada saat itulah lagu ateez-inception telah memasuki ruang pendengaran mereka .
" sihyoun ! " teriak taeil lalu memukul tubuh sihyoun dengan bantal peluknya .
" alahai apa masalah dengan kau ni " rengek sihyoun dengan terpaksanya dia buka mata juga . Benda pertama yang dia nampak adalah insan-insan yang tengah menyanyi didalam tv .
" diorang bukan ke ? "
" apakah ? " mereka terkejut melihat orang-orang yang mereka amat kenali tengah berada didalam tv . Mulut hampir terkoyak terus . Sihyoun hairan . Apakah yang telah terjadi sekarang ni . Tak silap dialah , bukankah mereka daripada atiny's town.
Adakah dia tersilap pandang ni ? ..DONEEE !!!
P/s : tak payah baca kalau rasa bosan tapi lebih baik vote jerr .. Hehehrhehe ..