Miután leérzem a földszinter zaklatottan kimentem a parkolómba a kocsimért. Azt sem tudtam hol áll a fejem . Most mi a fenét csináljak ? Mit mondok apának ?! Hogy közlöm vele hogy az ő "kis lányát" könnyűvérünek nevezte az üzlettársának a fia?! Ooo az istenit most mihez kezdjek ?! És még el kell mennem ahoz a barom Adamhez! Oh vajon mi fog fogadni ?! ( remélem érződik a szarkazmus) Egyáltalán nem akartam látni.
.......
Amikor oda értem az irodához és bementem mindeni kedvesen köszönt . Bár terjed a pletyka , hogy Adam és én együtt vagyunk de még semmi sem hivatalos pár napon belül lesz egy céges parti és ott kell bejelentenünk , h együtt vagyunk . Alig várom! Beszálltam a liftbe és megnyomtam a 8 mert Adam irodája a 8.on van .Mikor felértem nem volt ott a titkárnője így kopogás nélkül benyitottam szokás szerint és hát az a szöszi is Adam ágyasa másodállásban . Adam az asztalának volt támaszkodva a szöszi pedig pont kiakarta kapcsolni az övét.
- Khmm....-ijedten fordult felém a szöszi és Adam szemi is kikerekedett .
- Aa Veronika kisasszony!
- Veronika! te....
-Eljöttem ahogy apa kérte h hozzam el a dosszíét de nem írtuk ala!-mondtam közönböseb mindha nem is láttam volta h mit csináltak az elöbb.gy-De már megyek is!-lecsaptam a dosszíét az asztalára és kimetem emeltfővel az ajtón,becsapva magam után azt.
-Várj!-hallottam még Adam távolodó hanghát de nem érdekelt. Fájt h ezt láttam s az h azok után ami a nyaralóban volt is ezt csinálja. De mit is vártam Adam Beltrantól?!........ mikor leértem a liftel a jövőbeli apósom jött velem szembe.-Á-á szia kedvesem Adamnál voltál?- mosolygott mit sem tudva h az elöbb mit láttam az irodában.
-Ami azt illeti igen de nem várt szituáció fogadott vagy legalábbis reménykedtem h megint nem erre kell bemennem.
-Miről beszélsz Veronika?!-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Csak arról h a fiad most fekteti meg a szöszi titjárnőjét ! Csak ennyi de semmi különös nem történt semmi szokatlan! Abszolút.
-Hogy mi az ördögöt csinál???!!!- kelt ki magából.
- Ne izgasd magad nem ez volt az első és szerintem nem is az utolsó. De már megszojtam és próbálom kizárni h összesúgnak a hátam mögött.
-Ha megbocsátasz Kedves de volna itt egy sűrgős elintézni valóm!-és evel beszált a liftbe és felment Adamhoz.
YOU ARE READING
Házasságba Kényszerítve!
RomanceVeronika egy 23 éves lány , akinek egy szép napon fenekestül megváltozik az élete . Vajon jó vagy rossz irányba? Mi történik majd vele ? Tarcs velem és megtudod!😊 Nyerj bejutást Veronika életébe!