Di luar bilik bedah.
"Hmmm Doktor Kim, lepas ni kita nak lunch sesama. Kali ni doktor join tak?" soal Mina sambil membawa peralatan.
"Lunch dengan siapa?" soal Seungmin.
"Hmmm dengan para ii doktor yang lain. Bukan ke Doktor Bang dah bagitau ke?" soal Mina. Seungmin hanya mengelip mata dan akhirnya dia teringat sesuatu.
"Ohhhhh yeahh lupa. Hmmm okay boleh la." Kata dia.
"Hmmm doktor, kalau saya bawak trainee ii tu sekali boleh?" soal Mina.
"Maksud awak...." Mina hanya mengangguk.
"Chaeyoung dan Hyejin. Kesian la kat dorang, doktor kalau nak biarkan dorang makan sorang ii kat pantry." Kata Mina. Seungmin hanya mendengus perlahan.
"Hmm suka hati kau la." Kata dia lalu berjalan pergi meninggalkan Mina di belakang.
"Doktor Kim tunggu lah..." kata Mina lalu mengejar dia dari belakang. Dia sendiri pon tak faham kenapa Doktor Kim begitu membenci Chaeyoung. Adakah sebab dia annoying?
Well, tiap ii hari Mina nampak Chaeyoung ni cuba nak dekatkan diri dengan dia.
Waktu rehat
Semua dah berkumpul di kantin. Aku duduk di samping Myoungji sambil bermain dengan jari-jemariku.
Entah apa yang aku fikir. Mata aku meliar ke arah sekeliling. Aku tak nampak kelibat Cik Jung dan Doktor Kim. Mana dorang ni? Tiba ii, aku terdengar suara.
"Heyyy sorry lambat." Aku melihat gerangan suara itu.
Ohh? Doktor Lee Minho? Boyfriend Cik Jung?
"Heyyy lambat kau hari ni." Kata Chan. Lino duduk di samping kerusi kosong.
"Mina dengan Min mana? Tak sampai lagi?" soal dia.
"Belum. On the way la tu. Ishhh kau ni takkan la baru 4 jam lepas dah rindu?" soal Han, memerli. Dia hanya memuncungkan bibir.
"Mestilah... cakap orang, kau pon sama." Balas dia. Kali ni Han pulak yang mencebik.
"Ehhh at least aku dengan dia kerja dekat bahagian yang sama." Kata dia.
YOU ARE READING
「 C 」KSM FF; ❛❛Sweet But Devil❜❜
FanficBang Chaeyoung ialah seorang perempuan yang baik dan penuh semangat. Dia bercita-cita untuk menjadi seorang jururawat di Seijou Private Hospital. Dia bercita-cita untuk bertemu kembali dengan Kim Seungmin, seorang lelaki yang pernah dia crush on se...