Annemlerle mutfakta oturmuş dedikodu yapıyorduk ve ilgimi gerçekten çekmişti konuştukları şey.
"Yani sen şimdi diyorsun ki bu komşu kızı Serap oğlanla işi pişirken abisi yakalamış ve kıza bir şey olmamış mı ? Hayatta inanmam"
"Kız valla bi şey yapmamış. Ama tek şartla kabul etmiş. Kızla oğlan evlenicek. Hatta dün nişanları oldu"
"Ben de diyorum nası bu kız hala ölmemiş. Ay bunu ailesi de bunu yamamaya adam arıyorlardı zaten iyi olmuş"
"Kızım 20 yaşında Serap bile evleniyor sen hala bu yaşına geldin ama kısmetin yok"
"Anne kaç kez konuştuk işte hayırlı bir kısmet olsa senin dediğin gibi neden olmasın ama yok işte napayım"
"Aa kızım öyle deme gel sen Esra teyzeni dinle. Eee şimdi benim oğlum Polat da senin gibi bekar. 30 yaşına gelmiş bana gelin getirmedi. Ben diyorum ki siz bir otursanız çay içip tanışsanız. Bir birinizi tanıyın en azından. Ondan sonrasına kendiniz karar verirsiniz"
"Esra teyzen doğru söylüyor nereye kadar böyle yalnızlık. Hem ikinizin de eli yüzü düzgün. Eviniz var,işiniz var ,arabanız var. Okumuş insanlarsınız. İyi de anlaşırsınız. Bir çay için en azından."
"Ben anladım senin karın ağrını anne"-annemin kulağına Esra teyzenin duymayacağı şekilde fısıldadım ve annemin uzun yıllardan beri bana evlen evlen evlen dayatmasından bıktığım için bir seferden hiç bir şey olmaz diye düşünüyorum. Yani sonrası bize kalmış.
"Tamam kızlar sakin anladık derdinizi. Esra teyze kabul ediyorum teklifini. Yani eğer Polat da isterse bir ara görüşüp bir şeyler yaparız"şu an bunları böyle sesli söylediğime ben de inanamıyorum resmen. Ben ne ara utanmadan her şeyi söyleye bilen biri oldum ya.Annemler biraz daha oturduktan sonra saat 8i çeyrek geçiyordu ve artık kalkmak istediler. Üzerime en sevdiyim sihay fermuarlı kapşonlumu alıp aşağı indik. İlk önce arabamla annemi sonra da Esra teyzeyi bırakacaktım. Arabada sessizlik hakimdi. Annemle vedalaştıktan sonra Esra teyze telefondan konumu gösterdi ve yarım saatlik bir yol olduğunu görüp yola koyuldum. Esra teyzenin konuşmasıyla dikkatimi hem yola hem de ona vermeye çalıştım.
"Kızım senle bir şey konuşmak istiyorum"
"Tabii Esra teyze buyur"
"Polat bundan 3 yıl önce nişanlanmıştı Ece diye bir kızla. Aslında kızı pek gözümüz tutmamıştı ama oğlum seviyordu bi kere kapa bilirdik ki. Hatta nikah günleri bile belliydi. Bir gün oğlum kızı aramış ulaşamamış meraklanmış ve evine gitdi. Kapıyı başka bir erkek açmış ve oğlum orda o gün aldatıldığını öğrendi. O günden sonra ne bir kızla yakınlaştı, ne de evlilik sözünü ağzından çıkardı. Ben çok kez konuşmaya çalıştım ama olmadı. Yani sana karşı başlarda soğuk davransa hemen vazgeçme olur mu kızım? Eminim güvenmesi biraz zaman alacak. Ama güvenirse sana her şey çok iyi olucak. Sadece zaman bırak tamam mı kızım?"
"Anladım Esra teyze. Onun adına üzüldüm böyle bir olay yaşadığı için. Ama sen merak etme elimden geldiğince sabırlı olucam"
"Teşekkürler kızım. Burda ineyim ben zaten ev şurası"
"Görüşürüz Esra teyze"
"Görüşürüz güzel kızım"
Esra teyze gerçekten çok tatlı biriydi ve onu üzmek istemiyordum. Bu yüzden bu işe biraz ciddi yaklaşmak kararını aldım. Evet en kötü ne ola bilirdi ki?Düşünceleri çok takmadan radyodan rastgele şarkı açıp eve doğru sürdüm arabamı. Bu gün gerçekten çok yorulmuştum ve karnımın ağrısı çok şiddetliydi. Sanırım yolda eczaneden ilaç almalıydım.
Eve geldiğim de çok kötü hiss ediyordum kendimi. Duşa girdim ve sadece vücudumu yıkayıp rahat pijamalarımı giyindim. Kendime yeşil çay hazırlayıp Netflix izlemek için televizyonun karşısına geçtim. Netflixten en sevdiyim dizi olan Rick&Morty açtım ve tekrar tekrar izlememe rağmen yeniden sıkılmayarak izlemeye başladım. Dikkatimi televizyona vermişken telefonuma bir mesaj geldi ve kayıtlı olmayan bir numaradandı. Merak edip açtım.
050*******
Selam Melek. Polat ben . Telefon numaranı annem verdi. Müsaitsen eğer seninle bu görüşme için zaman ve yer işini konuşmak istiyordumBen: Merhaba. Tabi ben müsaitim buyur. Aslında ben yıllık izindeyim yani 3 hafta evdeyim. İstediğin zaman ola bilir
Hemen numarasını kaydetdim ve cevabını beklemeye başladım. Çok geçmeden mesaj geldi.
Polat:O zaman senin için de uygunsa yarın saat 3'te seni evinden alırım.
Ben: Olur
Polat:O zaman iyi geceler Melek)
Ben:İyi geceler Polat)Çok heyecanlanmıştım. Ve hemen banyoya geçip cildime maske uyguladım. Yarına çirkin görünmek istemiyordum. Maskeni 15 dakikadan sonra çıkarıp yüzüme nemlendirici ve dudak nemlendiricimi de sürdükten sonra hemen yatağa geçtim ve uyumak için gözlerimi kapadım. İnşallah yarın güzel geçer. Çünki sanırım ben de bu işin ciddi olmasını çok istiyorum.
Yarın buluşma acaba nasıl olacak heyecanla bekliyorum 😅