Bölüm 6

2 0 1
                                    

  Günaydın yastığım! Günaydın yatak! Günaydın kapatmayı unutduğum ve sabah sabah bana hiç yardımcı olmayan perde!
 
  Bu gün hiç olmadığım kadar mutlu uyanmıştım. Her zaman uyanınca asık olan yüzümde gülücükler açıyordu. Mutluluğumun sebebini kurcalamadan güne başlamak en iyisi diye düşündüm ve banyoya geçtim. İşlerimi hallettikten sonra bu günü alışverişe ayırmaya karar verdim.

Dolapta hiç bir şey yok klişesini söylemek istemiyorum ama DOLAPTA HİÇ BİR ŞEY YOK!
  
Tamam sakin olalım. O kadar abartılacak bir durum değil. Hemen çayımı içip üzerime eşofman,askılı bir badi ve fermuarlı hoodie geçirdikten sonra rimelimi ve dudak parlatıcımı sürdüm. Ayakkabılarımı giydikten sonra arabamın anahtarını,evin anahtarını  ve cüzdanımı alarak evden çıktım. Arabayı alışveriş merkezine sürdüm.

  Tabii ki de ilk durağım Nike mağazası olmuştu. Spor ayakkabıların kölesi olduğumu söylemiş miydim?

  Bir kaç tane bende olmayan Jordan ayakkabılardan ve eşofman takımı aldıktan sonra spor kıyafetlerine bakmaya başladım. Tayt,büstiyer derken burda işim bitmişti. Kasada bir servet bırakarak mağazadan çıktım.

  Bir kaç mağazadan da işte giymek için kumaş pantolon,elbise,topuklu ayakkabı aldım ve poşetleri arabama bırakıp yemek bölümüne çıktım. Çok acıkmıştım ve saat öğlen ikiydi. Kremalı ve biftekli spaghetti yanında sarımsaklı ekmek ve sodamı sipariş verdikten sonra telefonumu kontrol etmeye başladım. Annemden ve kardeşimden mesaj gelmişti aile grupumuza.

Annem:naber doğurduklarım
Köle:iyidir karnından çıktığım
Annem:bana bakın ben bu gün ve 2 gün dahil  evde yokum. Dayınızın yanına gidiyorum. Kızının düğünü var. Biliyorum siz gelmeyeceksiniz ama bilgilendireyim dedim. Emir yavrum sen ablanda kalırsın sabah.
Köle:yaa anneee evde parti verecektim. Hayalimi batırdın :(
Ben:anne o dayımın şeytan kızı ne ara evlendi?
Annem:hoş geldin ilk doğurduğum. Ne bileyim bulmuş birini takmışlar yüzüğü. Benim de dün akşam haberim oldu. Bu günden gidip bir bakıcam yardıma ihtiyaç var mı diye. Sonuçta kardeşim.
Ben:selam söylersin. Köle desene kaldık yine baş başa :))))
Köle:ya ne demezsin😔😒
Ben:neyse ailem ben gideyim de tıkınayım size iyi kavgalar

  Annemin kardeşi yani dayım Ersan'ın kızı Şeymanın evlenmesine gerçekten çok şaşırmıştım. Tamam çirkin değildi bir gideri vardı ama kız çok iticiydi. Onun kadar iticisini  ömrü boyu görmemiştim yani. Allah bunla evlenene sabır versin.

  Bu arada yemeğim de gelmişti. Aşkla bakışıyorduk şu an karşımdakilerle. Yemeye başladım. Yemeğimi bitirdikten sonra hesabı ödedim ve park yerine indim. Ne zamandır spora gitmediğim geldi aklıma ve günlük planlarıma spora gitmeyi de ekledim.

  Eve çıkıp üzerimi değiştirdim ve spor kıyafetlerimi giydim. Her zaman gitdiğim spor salonuna doğru yol aldım. AirPod'larımı kulağıma takıp telefonuma bağladım ve müzik eşliğinde spora başladım.

  Sporum da bitdiğine göre artık eve döne bilirdim. Eve geldiğim gibi duşa girdim ve terli bedenimi liflmeye başladım. Yarım saat sonra duştan çıktım ve saçlarımı kurutarak pijamalarımı giydim. Emir'in gelmesini bekliyordum yüzümdeki sinsi sırıtışla. Ben biliyordum ona yapacağımı.

  Onu beklerken misafir odasını hazırladım. Oyun konsolunu kurdum,eve abur cubur aldım. Marketten aldıklarımı dolaba yerleştirdikten 5 dakika sonra kapı çalmıştı. Kapıyı açtım ve sinsi sırıtışla Emiri içeri aldım.
  "Geç bakalım canıım kardeşim"canım lafını vurgulayarak söylemiştim. Onunla bu iki günde çok fazla uğraşacağımı gören Emir bıkkınlıkla cevap verdi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevda Meleğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin