"Gel gör ki aramızda aşılmaz uzaklıklar,sıradağların çetin yaman engelleri vardı. (Jane Eyre)
*Serseri-Teoman
2.Bölüm: Nefret.
"Ben nereye düşmüştüm böyle. Tam nefretin kucağına oturmuştum."
""Çıkarın beni şuradan!"
Kahkahalarımı tutamazken Selin'in kızaran yüzüne bakmaktan başka hiçbir şey yapamıyorum. Sena da aynı şekilde gülerken bana bir şey anlatmaya çalışıyordu ama kelimeleri toparlayamayınca daha fazla gülüyordu.
Selin ayağını yere vurup tepinirken gülmemi zar zor durdurdum. "Ay tamam yeter." Oturduğum yerden kalkıp Selin'e ilerlerken Sena'da ayaklandı ve kolumdan tuttu.
Ben yüzüne bakınca gülmesini zar zor bastırdığı halini görünce bir daha kahkaha atmaya başladım.
5 Dk önce...
"Orayı silemedin."
"Gel sen sil o zaman Selin."
"Kanka ama ben toz alıyorum."
"O zaman karışma işime!"
Sena viladayı sıkıca tutup yeri silmeye devam etti. "Sen okula kaydını yaptırdın mı?"
Bana konuşunca başımı olumsuz anlamda salladım. "Hayır,okulu dondurdum ben." Temizlik yaparken bayağı sohbet etmiştik ve kızlara ısınmaya başlıyordum.
"Öyle olmaz ama."diye itiraz etti Selin. "Buradan devam et okula gittiğimiz liseye kayıt olmaya ne dersin? Kaç yıldır gitmiyorsun okula?"
"Yarım dönemdir."
Sena viladayı suya batırdı. "Yetişirsin konulara rahatça yardımımız dokunabilir."
"Bakarız."diye geciştirdim onları.
Sena bir şey söylemek için ağzını açmıştı ki Selin lafını ağzına tıktı. "Orayı bir daha sil."
Sena kaşını çattı. "Niye ki?"
Selin omuz silkti. "Güzel silemedin çünkü."
"Abi gel sen sil o zaman."
"İşim var diyorum sana."
"O zaman işine bak!"
Sena ile Selin'in tatlı atışmalarını gülümseyerek izlerken cebimdeki telefon titreşmeye başladı. Telefonu elime alıp aramayı sessize aldım ve telefonu cebime attım.
"Kim o?"
Sena,Selin'in omzuna vurdu. Selin'de Sena'ya göz devrip sustu.
Az çok karakterlerini çözmeye başlamıştım. Selin biraz patavatsızdı ama iyi niyetli olduğunu düşünüyordum. Oysa Sena sözlerini daha dikkatli düşünerek saygısızlık yapmamaya çalışan daha olgun bir kıza benziyordu.
Arkadaşlıkları şu ana kadar görmediğim,tanık olmadığım,içinde bulunmadığım bir arkadaşlığa benziyordu.
"Kızım sen hiç mi yer silmedin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN SINIFLAR
ChickLit11-A VE 11-B birbirlerine ölesiye düşmanlar. Ama 11-A'ya gelen yeni kızın bu düşmanlığı istemeden bitireceğinden kimsenin haberi yoktu. ________________________________________________________ ______________________________________________________...