4.Bölüm:Koz

2.8K 139 33
                                    

*Bir noktadan sonra artık geri dönüş yoktur. İşte varılması gereken yer o noktadır.(Kafka)

*Bedelini Ödedim-Melike Şahin

...

4.Bölüm: Koz.
"Ardından ne kadar zaman geçerse geçsin yaralar kanıyordu, izi hep kalıyordu öyle yada böyle."
...

Nasıl müdürün oğlu olabilirdi ki? Saçmalık.

Elimdeki viladayı sertçe yere çarpıp sinirle Sena'ya baktım."Artık her şeyi anlatsanızda ona göre mi davransam?"

Sena yerdeki topları ayağıyla sürüyerek köşeye götürmeye çalışıyordu. İkimizde ceza almıştık Selin 'de yalnız bırakmamıştı bizi yardım ediyordu. Tribündeki pet şişeleri ve çöpleri topluyordu.

"Tamam. Anlatalım." Selin'e döndü "Nerden başlamam gerekiyor?"

Selin omzunu silkti. "Baştan başla."

Sena derin bir nefes aldı. "Dokuzuncu sınıftık. Liseye daha yeni başlamıştık ve hiçbirimiz birbirimizi tanımıyorduk. Selin'le aynı sınıfa düştük ve okulun ilk günü tanıştık. Beraber okul kulüplerinden birine katılmaya karar verdik. Spor kulübünde karar kıldık ve voleybol takımında bulunmak istedik. Mete,Kerem ve Emir'de aynı kulübün futbol takımındaydılar. Kulüp toplantılarına tüm dallar katılırdı ve orda onların grubuyla tanışıp arkadaş olduk."

Sustu. Sena sözü Selin'e bırakmak istiyordu. Anlatılacakların Selin'le bağlantısı çok güçlü olmalıydıki bunu anlatmayı Sena uygun görmüyordu.

"Aslında çok kafa dengilerdi biz çok sevmiştik onları. Birbirimizin evine dahi gider aileleriyle iyi anlaşırdık. Hatta o kadar sevmiştikki arkadaşlıktan sevgiliye atlatmıştık ilişkimizi." Şok içinde Selin'e döndüm. Bu kadarını beklemiyordum. Selin başını hüzünle salladı. Nefret. Aşk. Hüzün. Üç duygu üç yıla sığmıştı.

"Mete ile birbirimizi sevdik ve sevgili olduk. Hala arkadaş grubumuz devam ediyordu. Ancak okulda başka bir üçlü daha vardı. Bizden pek hazetmezdiler. En çokta benden nefret ederler psikolojik şiddet hatta zorbalık yapmaya başladılar zamanla."

Elindeki mavi çöp poşeti dolunca spor salonunun kapısına sürüklerken sadece onu izliyordum. Anlatmaya devam etti.

"Ben en çok Sena ve Mete'den destek alıyordum ama diğer çocuklarında onlara karşı durduklarını biliyordum." Bu kadar güzel bir dostluğun nasıl bozulduğunu anlayamadım. "Ama bir gün okulda konferans verildi. O üçlü gruptan Elif diye bir kız, aralarındaki tek kızdı zaten, kardeşimin ölümünden beni vurmaya çalıştı. Bir video hazırladı mezarın başında ağladığım bu videoyu flash bellekle okula getirdi. O gün bu video konferansta tüm okulun önünde açıldı ve bunu bikgisayara takıp açan Mete'ydi."

Elimdeki viledayı yere düşürünce spor salonunda ses yankılandı. Eğilip viladayı aldım ve doğruldum. Şaşırmıştım gerçekten bu kadar kötü biri miydi? Bu kadar çok severken neden böyle bir harekette bulunmuştu ki?

Sena sessizce işini yapıyordu ama Selin susmak zorunda kaldı. Belli bir süre sindirdi bu olayı. Ardından ne kadar zaman geçerse geçsin yaralar kanıyordu,izi hep kalıyordu öyle yada böyle.

Kendine zaman verdikten bir müddet sonra devam etti. "O olaydan sonra hiç konuşmadık ve ayrıldık. Devam edemezdim. Beni en büyük açımdan vurmuştu seven biri asla böyle bir şey yapmazdı. Sevmiyordu demekki." Çok acı bir sözdü bu. Ağırlığı çok fazlaydı.

DÜŞMAN SINIFLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin