*Seninde kıyılarını elinden aldılar mı? (Alıntı)
*İçimde Bir Sıkıntı-DKTT
...
5.Bölüm: Kışkırtma.
"Düştüğünde kaldıracak değil seninle düştüğün yere uzanacak dostluklar iyi geliyordu insana. İyikimdi o benim,en büyük şansımdı belki de."Kerem'den
Elimdeki flashı Emir'in önüne fırlattım. "Sikicem he. İkiydiler üç oldular."
"Bununla bir bok yapamazlar."diye çıkıştı Emir. "Niye bu kadar dert edindin?"
Mete yatağa uzanmış tenis topunu havaya atıp tutuyordu. "Kerem de bir bok yapamaz o ses kaydıyla."
"Sadece korkutmak istedim."
"O da 'beni küçümseme' dersi vermiş."
Kerem çalışma masasına oturdu. "Kimin yanındasın sen?"
Emir,Kerem'i çekiştirip masasından indirdi. "Götün masa görünce hemen kuruluyor. İn lan aşığa kıracaksın hayvan herif."
"Götüm hep silgi tozu olmuş sikicem he."
Mete ofladı. "Bir sikte kurtul anasını satayım."
Emir odasının kapısını açtı hızla. "Anne Kerem silgi tozlarını yere silkeliyor!" Dehşet içinde Emir'in üstüne atıldım ve ağzını kapatıp odaya çektim. "Öyle bir şey yok Selma teyze yanlış anlaşılma!" Odasının kapısını kapattım. "Sikicem seni."
Emir keyif içinde güldü ve Mete'nin topunu havadayken kapıp kendi oynamaya başladı. "Lan!"
"Bence yeni kızı çok sorun etmeyin eğlenceli gözüküyor. Yeni bir renk gelir hayatımıza."
"Bok rengi gelir ondan gelse gelse. Sıçacak ağzımıza."dedim Emir'e hitaben.
"Ben sona gelmiş gibi hissediyorum." Mete'nin düşünceli sesiyle odayı sessizlik kapladı. Emir kendi kendine mırıldandı.
"Bence her şey daha yeni başlıyor. Hadi kılıç çekelim ona."
"O kılıcı götüne sokacağım."dedim sinirle. Mete ise Emir'in ne dediğini anlamışçasına sırıttı.
...
Atakan şömineyle uğraşırken sessizce duvarın köşesinde oturmuş ayaklarımı kendime çekmiş onu seyrediyordum.
"Atakan."
"Efendim."Sesinde duygu hissedemedim.
"Neden geldin?"
"Sen neden gittin?"
Sustum bir süre. Çenemi dizime yasladım. "Benimki zorunluluktu."
Başını kaldırıp kısa bir süreliğine baktı bana. "Bensiz gitmek değildi ama yada gidince beni hayatından komple çıkarmak."
"Bunu yapmanı istemiyordum Atakan. Tüm hayatını ardında bırakıyorsun benim yüzünden."
"Hayır."dedi sinirle elindekileri bırakıp. "Tüm hayatım sensin Açelya bunu bilmiyor musun on sekiz yıldır? Kardeşimsin beni hayatta tutan tek nedensin. Tüm hayatım beni ardında bırakmış gibi hissettim. Ne manası var sensizken İzmir'in. Benim evim hayatım sensin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN SINIFLAR
ChickLit11-A VE 11-B birbirlerine ölesiye düşmanlar. Ama 11-A'ya gelen yeni kızın bu düşmanlığı istemeden bitireceğinden kimsenin haberi yoktu. ________________________________________________________ ______________________________________________________...