9.Bölüm: Operasyon

2.5K 125 29
                                    

*Gözler kalbin aynasıdır.

**Bul Beni-Sensiz Ben

...
9.Bölüm: Operasyon
"Sen istisnasın."
...

Açelya'dan

"Kafayı yicem valla bak, şansım bir kere de yüzümüze gülsün anasını satayım." Sena tabaktan sinirini çıkartır gibi yıkıyordu.

Ellerim köpük içinde olunca kolumla saçlarımı yüzümden çekmeye çalıştım. "Seliin saçlarımm!" Selin çöp poşeti olmayan eliyle saçlarımı geriye itti. "Valla bezdim."dedi ağlar gibi. "Kimden çıktı bu dahiyane fikir?"

Sena ile göz göze geldiğimizde başını eğdi pişmanlıkla. "Ne bileyim ben şakanın bize böyle gireceğini?"

"Şaka mı?"diye yükseldim. "Ortalığın anasını sattık resmen." Selin kahkaha atmaya başladı. "Oğlum bence çok komikti,değer yani."

"Atakan tüydü cezadan bakıyorum."

Başımı iki yana salladım. "Yok spor kulübü için sağlık kontrolü randevusuna gitmek zorunda kaldı."

"Çalışın köleler."diyerek Mete içeri girdi. "Amcamın cafesindeki müşterileri kaçırtmanın cezasını çekin sille sille."

"Niye bizi bunun bilgisini vermiyorsun?"diye fısıldadı Sena sinirle.

Selin dudağını büzdü. "Bu ayrıntıyı unutmuşum Sena kuşum ya."

Sena dik dik bakmakla yetinirken ben hala elimi saçıma değdirmeden arkaya atmakla uğraşıyordum. "Oğlum kız can çekişiyor lan."

Kerem'in bana ithaf ettiği değerli sözcüklerle gözümü devirdim. Saçım beni boğmasa laf sokardım ama şu an tek kelime edemedim. Selin benden önce zaten Kerem'e laf yetiştirmeye başlamıştı.

Saçlarım benden bağımsız yüzümden çekilirken bir el öne doğru uzandı. "Tokan?"

Emir'in sesi duymayı beklediğimden daha yakından geliyordu. "Ne?"diyebildim şaşkınlıkla. Hafif gülüşüyle beraber tekrar etti. "Tokan diyorum."

Sorgulamadan bileğimi ona doğru uzatınca siyah tokamı aldı ve nazikçe saçlarıma geçirdi.

Ben şaşkınlıkla etrafa bakındığımda kimsenin bu durumu birbirleriyle dalaşmakla meşgul olduğu için farketmediğini gördüm.

Saçlarımı topladıktan sonra geri çekildi ve ellerini ceplerine yerleştirip duvara yaslandı. Yüzünde ne bir ima ne bir sırıtış vardı sadece tebessüm etmişti.

Teşekkür kelimelerini yuttum ve gıcıkça güldüm. "Çok kızın saçlarını topladın herhalde bayağı düzgün olmuş saçım."

Dudağının bir kenarı kırıldı. "Az yapmadım kız kardeşimin saçlarını." Gülüşü derinleşti. "Bugünler içinmiş."

Bir şey demek yerine gözlerimi kaçırdım ama bu sefer Selin'in Kerem'in saçından tutup tezgahta duran köpüklü suya batırmaya çalıştığını gördüm.

Sena'nın bize olan bakışlarını es geçip Mete'nin yalvar yakar Selin'i tutmaya çalışmasına odaklandım.

"Selin gözünü seveyim bırak."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÜŞMAN SINIFLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin