*Tüm evrende aradım ve kendimi onun gözlerinde buldum. (Alıntı)
*Barbar-Kaan Boşnak.
...
3.Bölüm:Velet.
"Yeni benim ama velet sen olmalısın."...
"İyi misin, çok yanmış mıydın?"
Okul formasında geçmeyen lekeyi kazımaya çalışır gibi hala silmeye çalışıyordu. "Kanser olacağım kanser!" Elindeki peçeteyi masaya fırlattı ve kollarını bağdaş yaptı. Fazlasıyla sinirliydi küçük bir dikkatsizliğe oranla.
Masadaki ellerimle oynuyordum. "Siz deneme mi oldunuz yakın zamanda."
Selin beni onayladı o daha sakin duruyordu Sena'ya kıyasla. Saçlarını örgü yapmakla uğraşıyordu. "İki gün önce olduk."
"Sonuçları?"
"Açıklanmadı. Haftaya kadar anca açıklanır."
Dudağımı büzdüm. "Kerem çok zeki biri gibi."
Sena kaşlarını çattı. "Ne demeye varacaksın merak ettim."
"Deneme sonuçlarınızı öğrendim şans eseri."
Sena hışımla kalktı ve bana baktı. "Nereden öğrendin? Dur bu önemli değil. Kerem birinciliği mi kapmış? Allah kahretmesin bir fizik sorusu ya gerçekten beni onun gerisine mi attı? Çıldıracağım!"
Ellerimi havaya kaldırdım. "Ağzımdan öyle bir şey çıkmadı. Demekki birinci olmanın yan etkileri bunlar." Sena beni kolumdan tutup kaldırdı ve sarıldı. Neye uğradığıma saşırırken sevinç nidaları atıyordu.
"Demek kutlu haberi arkadaşına verdin."
Kerem'in sesini duyunca sinirleneceğini sanmıştım ama sırıtıp benden ayrıldı. "Kutlu haber mi saçmalama bu artık alışagelmiş bir durum ben hep birinci olurum ve sende hep bana yenilirsin."
Ve sapladı hiçte acımadı.
Kerem kendini savunur sanmıştım ama geri adım atıp yumruğunu sıkmıştı.
"Zort." Solumdan Selin'in sesini duyunca gülmemek için zor tuttum kendimi.
"Yeni velet sen olmalısın."
Sesle beraber kesişen gözlerimizle Kerem ve Mete'nin arasındaki çocuğa odaklandım.
Badem.
Gözleri badem rengiydi. Kumral ve dağınık kıvırcık saçlarıyla ahenkli duran buğday tenine ihanet etmiş al al yanaklarında gezindi gözlerim. Sert bakışları altında ezildiğimj hissettim arkadaki masaya tutundum.
"Yeni benim ama velet sensin galiba."
Ağzımdan çıkan kelimeler bir ok gibi badem gözlere uğradı ve gerildi. Benden bu kadar sert bir cevap beklemiyor oluşunu yansıttı.
"Yeniysen ağzını kapatmayı bilmen gerekiyor."
"Veletsin yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN SINIFLAR
ChickLit11-A VE 11-B birbirlerine ölesiye düşmanlar. Ama 11-A'ya gelen yeni kızın bu düşmanlığı istemeden bitireceğinden kimsenin haberi yoktu. ________________________________________________________ ______________________________________________________...