7.Bölüm:Fare

2.6K 138 55
                                    

*Ölüyor olmam sana acı verseydi sana,ölemezdim. (BBKM-,Zweig.)
**Zemin-Emir Can İğrek

...
7.Bölüm: Fare
"Eksikti,fazlasıyla. Ve burada bu şartlar altında dostluğumuz onu iyileştirebilir miydi bilemiyorum."
...

"Açelya! Açelya!" Çığlık sesiyle irkilirken Atakan yatağımın diğer kenarına zıpladı. Dengemi şaşırırken örtüye tutunmaya çalıştım ama tutunamayıp yere düştüm. "Ya noluyor noluyor!"diye çığırdım uyku sersemliğiyle.

Atakan kolumdan tutup beni yatağa çekti. "Açelya kalk çabuk kalk yere uzanma."

"Noldu Atakan sabah sabah?"

Yüzünü buruşturdu. "Sana bir şey söyleyeceğim Açelya ama kızma." Yastığı alıp bana doğru siper aldı. "Hani dün aldığımız fareler var ya."

"Eee?"

"Hani onları koyduğumuz kutu vardı ya."

"Evet Atakan?"

"İşte şans ya sen gel kutu düş." Kaşlarımı kaldırdım şok içinde. "Hani olası var ya sen gel kapak açıl."

Durdu ve tepkimi ölçtü. "Bir de üstüne fareler kutudan fırla."

Yatakta dizlerimin üstüne çıktım. "Atakan."dedim sakince. "Sen gel sabah sabah çığlık sesleriyle uyan. Şansa bak sinirin bir anda zıplasın." Yavaşça yaklaşırken yastığı bana doğru uzattı. "Açelya gelme gelme korkuyorum."

"Sen gel Atakan'ı boğ." Yataktan fırlayıp odanın dışarısına çığlık atarak kaçtı.

Yatağa uzanıp gözlerimi kapattığım anda kapı zili çaldı. "Atakan kapıya bak!"

" Kendimi tuvalete kitledim çıkmam sen sakinleşene kadar."

Oflayarak ayağa kalktığımda evde dolaşan farelerle yüzüm buruştu. "Atakan iki saniye içinde gelip şu fareleri yakalamaya başlamazsan seni gebertmek zorunda kalacağım!" Anında kapı kilidinin açıldığını duyunca gülümsedim. "Zaten toplayacaktımki."dedi uysal bir sesle.

Kapıyı açtığımda kimse yoktu. "Al işte biz didişene kadar gitmiş kim geldiyse." Kapıyı kapatıp Atakan'a yardım etmeye koyuldum.

...

"Şaka yapıyorsun!"diye bağırdı Selin.

"Yok şaka yapmıyorum çok ciddi."dedi Atakan. "Ama bence vazgeçebiliriz biz bu işten."

Sena ellerini birbirine sürttü sırıtarak."Hayır canım ne vazgeçmesi güzelce öç alacağız."

"Dimi ya." Atakan kahkahayı basarak aniden fikrini değiştirdi. "Bence de güzel intikam Senacığım bu arada Instagram kullanıyor muydun sen?"

Sena bunu duymazlıktan gelerek cevap vermeyince Atakan'ın yüzü asıldı.

"Ama bunları nasıl salacağız ki?" Sınıftan bir çocuğun düşünceli sesiyle gülümsedim. "Yeni başkan halleder."

"Yeni başkan yok."dedi Kuzey kararlılıkla. "Ben hallederim başkan olarak." Başkan kelimesini bastırmıştı.

Ellerimi hevesle çırptım. "O zaman hadi başlasın başkan seçimi."

DÜŞMAN SINIFLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin