Chapter 1

100 5 0
                                    

Suzy, Ketua pembantu rumah keluarga Jeon, manakala Jay dokter peribadi keluarga Jeon serta seorang maid bawahan Suzy, maid Yoojung.

Frittttttttttttt! Bunyi whitsel ditiup. Wkwkwkw tk thu mcm mne nk type bunyi whistle wkwkwkw.

Yoojung yang tadinya sedang bersiap cepat cepat keluar dari bilik dan menuju ke dapur.

Suzy yang meniup whitsel bercekak pinggang di dapur.

"Siapkan sarapan untuk tuan muda" Arah Suzy kepada Yoojung.

"Nae" balas Yoojung sambil mengganguk lalu berlalu menyiapkan sarapan.

Suzy berlalu dari dapur lalu naik ke tingkat atas. Setiba di pintu sebuah bilik dia mengetuk dengan sopan.

"Tuan muda, dah tiba untuk sarapan" kata Suzy dengan suara lembutnya.

Tiba tiba pintu bilik dibuka, Muncul seorang namja dengan sebatang kayu yang dihentak hentah diatas lantai.

"Meh saya tolong" ujar Suzy sambil memegang tangan tuan mudanya.

Namja itu hanya mendiamkan diri sahaja.

Setiba di dapur, Suzy membantu Tuan Muda nya duduk di kerusi. Yoojung berdiri di samping Tuan Mudanya.

"Suap Tuan Muda" arah Suzy kepada Yoojung.

"Nae" balas Yoojung sambil mengganguk lalu menyuakan garfu yg dicucuk roti ke mulut Tuan Mudanya.

"Tuan muda, kejap lagi saya dengan Jay keluar. Kami nak ke pekan untuk beli barang barang untuk makan malam nanti" ujar Suzy formal.

Tuan muda itu menahan suapan Yoojung, "Saya nak ikut" balas Namja itu.

"Nae, nanti Jay akan bawakan Tuan muda" balas Suzy.

Tuan Muda itu menggangguk, lalu sambung makan.

Next...

Blind LoveWhere stories live. Discover now