2 hari selepas itu,
Seperti biasa mereka berdua buat kerja mereka. Umji sedang kusyuk mengelap mulut Jungkook yang kotor terkena sup.
"Nanti saya nak mandy" kata Jungkook.
"Nae Tuan Muda nanti saya bawakan Tuan Muda" balas Suzy.
"Saya Nak Umji yang bawakkan saya" balas Jungkook.
"Nae" balas Umji, dia tidak terkejut kerana sudah masak dengan perangai Tuan Mudanya yang sengaja mahu menyusahkan dirinya.
"Nae" balas Suzy akur, tapi wajahnya tidak menujukkan yang dirinya okey.
S
K
I
PSewaktu sedang memakai baju, Yoojung baru sahaja menyarungkan baju kemeja di badan Jungkook, tiba tiba Jungkook memegang kepala Yoojung dan memusingkan kepala Yoojung kebelakang.
"Nae?" tanya Jay yang kehairnan. Dia nak pakai sendiri ke?
"Aku tahu dia nak aku yang pakaika" kata Suzy dengan yakinnya mahu kedepan.
"Umji" panggil Jungkook.
Suzy terhenti langsung kebelakang semula.
Jay tergelak.
Umji maju kedepan. Dia berdiri tepat di hadapan Jungkook. Dipasang satu demi satu butang di kemeja Jungkook. Setiba di butang terakhir, dia mulai terjengkit jengkit kerana x nampak. Dye tinggi baru 1.6 jungkook tu tinggi dye mak aiii 1.7 kott.
"Jangan jadi clumsy girl sangat blh tak, i can do it this" kata Jungkook lalu menyambunngkan butang terankhir.
"Asal x cakp awal awal" kata Umji bengang. Punyalah dia berusaha last last boleh buat sendiri rupanyanya.
Jungkook tergelak, Suzy geram lalu berlalu dari situ. Yoojung turut berlalu mengekori Suzy. Jay yang terakhir berlalu.
"Saya nak cukur misai" kata Jungkook.
"Nae? Saya tak nampak misai pun tu. Bukan hari tu Yoojung dah cukur ke?" tanya Umji pelik. Kata sebulan sekali ni seminggu sekali.
"Hari tu lain ni lain, cepatlah" balas Jungkook.
"Ouh ada lain lain ae" kata Umji pelik, dia mengambi barang barang yang diperlukan.
Dia kusyuk menampal macam apa tah warna putih kat misai tu sabun ae.. Wkwkwk author tk thu lah. Ok sambung.
Tiba tiba dia tertekun ke arah anak mata Jungkook yang coklat ke hitaman. Lama dia tenung mata tu.
"Puas dah tengok muka saya?" tanya Jungkook.
Umji tersentak. "Mana ada" balas Umji selamba berlalu tanpa membersihkan pipi Jungkook.
Jungkook memegang pipinya yang tadi disapu Umji lalu tergelak.
Next...
YOU ARE READING
Blind Love
РазноеTak tahu nk buat sinopsis apa tapi bagi lah sikit, Pasal pasangan seorang buta dan seorang normal. Ok tu aja kot hahaha Papeun baca lah tq Kalau ada typo maaf..