*Marinette*
Ma elmondom Alyának hogy összejöttem Lukával!! Már nagyon kíváncsi vagyok a véleményére és a reakciójára!! Szóval ma elhívtam magamhoz.
Éppen rajzolgattam random amikor megjött Alya.
- Szia Alya!!
- Szia Marinette! Na mi az amit akartál mondani??
- Hát.. Összejöttem Lukával! - és amint kimondtam Alya a nyakamba ugrott és nagyon örült nekünk.
- Ezaz Csajsziii végre!! Tudtam hogy ez leszz!!! És tudd meg hogy nagyon össze illetek!!! - mondta úgy hogy a vállamat fogta és nagyon boldog volt.
- Köszii - mondtam boldogan.
- Ésss ma csináltok valamit??
- Igen, elmegyünk mozibaa
- Íííííí!!! És hogy kérdezte meg hogy leszel-e a barátnője, vagy meg se kérdezte??
- Hozott virágot, majd elvitt egy étterembe és aztán sétáltunk és a naplementében kérdezte meg!!! - mondtam ugrálva és sikítva, mire Alya is elkezdett ugrálni. Még beszélgettünk aztán mondta hogy mennie kell, szóval elment, és amit kilépett az ajtónkon belépett Luka.
- Szia Marinette!
- Hali! - majd váltottunk egy gyors csókot mire észrevettem hogy Alya még itt van.
- Ó szia Alya! - köszöntötte Luka.
- Szia Luka - mondta majd suttogva hozzátette - baromi jól néztek ki együtt! - mondta és elmosolyodott. Mire én zavarba jöttem.
- K..Köszi? - mondtam.
- Na de megyek magatokra hagylak titeket sziasztok!
- Szia! - mondtam majd miután elment megszólaltam. - Ez fura volt. - mire ránéztem Lukára ő pedig lenézett rám mosolyogva és megrántotta a vállát.
- Mehetünk?
- Igen! - majd megfogtuk egymás kezét és elindultunk.
Nagyon jó volt a mai nap! Elmentünk moziba és megnéztünk egy vígjátékot. Közbe néha beszélgettünk meg eszegettünk, majd Luka hazakísért és elment.
*Pár hónap múlva*
Nos, igen, sulikezdés, és én még mindig nem emlékszem, persze ezt az osztály fele nem tudja. Lukával rengeteget voltam mindenhol, moziba, vidámparkba, csak sétálni, kávézni, étterembe, hajókázni és még sok más programon. Alyával is sok időt töltöttem, de vele inkább a lányos beszélgetések voltak. Átjött hozzám, beszélgettünk Lukáról, az osztályról, és még pár témáról. Velük kettejükkel telt az egész nyaram. Viszont ma van Szeptember 1. Vagyis a suli kezdése, nagyon várom, habár csak úgy ismerem az osztályom nagyrészét, ahogy Alya és Luka elmondta őket.
Reggel Tikki ébresztett.
- Marinette! Elfogsz késniii!! Az első napodon elakarsz késni??
- Neeeem, megyek mááár - mondtam nyűgösen a párnába beszélve. Majd felültem az ágyamon. És aztán elkészültem. Majd elis indultam. Lebeszéltük Lukával hogy suli után a sulim elé jön.
Elindultam majd be is mentem. Sokan köszöntek.
- Szia Marinette!
- Rég láttunk Marinette!
És ehhez hasonlók. Ezekre én úgy válaszoltam mint aki tudná hogy kik ők. Nem akartam hogy egyből ezzel bombázzanak. És akkor megláttam Alyát, gyors odamentem hozzá. Beszélgettünk, majd megláttam Adrient is. Ő eléggé szúrós szemmel nézett és nagyon figyelt. Nem tudom mi ütött belé, inkább elfordultam tőle hogy ne lássam meg.
Aztán elkezdődött az óra, mindenki leült a helyére. Pont Adrien mögött ülök, jajj de jó. De legalább Alya ül mellettem szóval tudunk beszélgetni. Bejött Mrs. Bustier.
- Sziasztok gyerekek! - majd az asztal elé ment és megszólalt. - Mielőtt még XIV. Lajosról beszélnénk, szeretnék veletek megbeszélni valamit. Ugye tudjátok hogy Marinette osztálytársatok egy ideig kórházban volt mivel beverte a fejét. Viszont sajnálatos módon ennek súlyos következménye lett ugyanis Marinette elvesztett az emlékezetét - mondta ki rám nézve, mikor körbe néztem, az osztály felén meglepettség volt, a másik felén sajnálat, bár volt akin nem. Adrien pl szúrós szemmel nézett. Azért haragszik rám mert Lukával összejöttem vagy mi?! Hallottam néhány ez komoly? vagy micsodaa? hozzászólást. Aztán Mrs. Bustier mondott még pár szót, majd elkezdte az órát.
És vége lett a napnak, Alyának elmondtam hogy Luka jön értem szóval ő már volt értesülve. Kiléptem az ajtón és megláttam Lukát. Leszaladtam a lépcsőn, (majdnem megbotlottam!!!) aztán a nyakába ugrottam. Adtam neki egy gyors csókot, majd megfogtam a kezét és ránéztem. Éreztem hogy néztek minket páran. De nem érdekelt.
*Alya*
Amikor Marinette elmondta hogy Luka a suli előtt várja akkor nagyon örültem. Örülök hogy boldognak látom Luka mellett és nem azon van hogy Adriennek feleljen meg, vagy hogy miatta legyen szomorú. Amikor kimentünk a suliból a csajokkal. Marinette ugye külön ment, én pedig Julekával, Mylennel, Alixxel és Roseal. Majd megálltunk lent és Marinettéket néztük. Én büszkén néztem rájuk de ahogy láttam a csajok nagyon meglepődtek. Háh, ők nem tudták. Bár azt hittem Juleka tudja, na mindegy. Ahogy láttam Adrien nagyon mérgesen nézett rájuk. Ő mérges?! Na mivan féltékeny lett vagy micsoda? Aztán Juleka odament hozzájuk.
*Marinette*
Amikor már épp készültünk volna menni egy kis sétára, akkor Juleka odajött hozzánk.
- Luka! Ti együtt vagytok!?!? - kérdezte hangosan.
- Igen, baj? - mondta Luka. Mire elpirultam.
- Nem, csak én hogy nem tudtam erről?!
Mire Luka csak vállat vont mint általában. Majd megszólalt.
- Meglepetés. - mondta mosolyogva.
--------
Bocsi hogy ez ilyen rövid lett, de a másik storyt is kéne írnom és csak ennyire volt időm.
Egyébként van másik két storym is.
Miraculous Lukadrien - Mi
Miraculous - Kit szeretek?
Azt szeretném megemlíteni hogy most lehet hogy ritkábban lesz story mert suli van mostmár, de igyekszem ettől függetlenül.
Szerintetek amúgy visszafogja kapni az emlékezetét Marinette? És ha igen akkor mitől?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miraculous - Reménytelen szerelem, vagy mégse?
RomanceMarinette szerelmes Adrienbe, Luka szerelmes Marinettebe Adrien szerelmes Kagamiba Kagami szerelmes Adrienbe, Mi lesz ebből?