*Marinette*
Nem tudtam elhinni. Adrien megcsókolt!! Persze ennek örültem, volna, korábban, de most nem, így két kezemmel a mellkasánál ellöktem, mire ő meglepetten nézett vissza rám, és én könnyes szemmel kiszaladtam. Nem fogom megcsalni Lukát! És nem is szeretem már Adrient! Lukát szeretem, nem Adrient! Kiszaladtam és bekopogtam Alyáékhoz, majd bementem.
- Na mi az Marinette? - majd látva a könnyes szemeimet aggódva kérdezte. - mi történt??
Leültem az ágyra. Nino nem volt ott úgyhogy nyugodtan mondtam el.
- Adrien..Megcsókolt.. - mondtam úgy hogy még én se hittem el.
- Micsodaa??? Úristen. - kapta a szája elé a kezét. - Komolyan??
- Halál komolyan..
- Úristeen!!! És, mit reagáltál rá?
- Szerinted? Ellöktem.
- Komolyan ellökted Adrient?
- Igen.
- Ahhj, csajszii. - ült le mellém az ágyra. -És, elfogod mondani Lukának?
- Azt nem mondtam el Lukának hogy párok vagyunk Adriennel a kiránduláson, és azt se hogy szerelmes belém Adrien, de ezt már kénytelen leszek.
- Jó de vigyázz, Luka elég hamar begerjed.
- Tudom, nem szabad hagynom hogy bántsák egymást.
-Bizony.
- Alya, - néztem rá. - Cserélhetnénk Ninoval? Hogy én legyek veled párba Nino pedig Adriennel?
- Részemről rendben! Ha a tanár beleegyezik.
- Rendben akkor megkérdezem, köszi.
Ekkor Nino kijött a fürdőszobából.
- Na hát! Szia Marinette!
- Szia Nino, figyelj neked okés lenne ha cserélnénk párt és én lennék Alyával te pedig Adriennel?
- Persze öcséém. De miért is?
Legyintettem egyet.
- Csak történt egy kis félreértés, ennyi.
- Oksa.
- Akkor megyek megbeszélem a tanárral.
- Rendben - mondta Alya mosolyogva.
Kimentem és odamentem a tanárhoz.
- Mrs. Bustier! Szeretnék párt cserélni. Ninoval, hogy én legyek Alyával és Nino pedig Adriennel.
- Megkérdezem őket és ha beleegyeznek akkor rendben, okés?
Gondoltam Adrien lehet nem fog beleegyezni, de elfogadtam.
- Rendben.
Visszamentem Alyáékhoz mivel Adriennel egy kicsit se volt kedvem beszélgetni vagy egy légtérben lenni. Alyával beszélgettünk, majd a tanár szólt hogy mindenki jöjjön mert megyünk valahova. Kiment mindenki.
- Mielőtt még elindulnánk, volt egy olyan kérés felém, hogy Nino és Marinette cseréljenek párt és így Adrien Ninoval, Marinette pedig Alyával legyen egy párba. Ez megfelel nektek?
- Nekem igen. - szólalt meg Alya.
- Nekem is. - mondta Nino.
- Adrien, neked jó így? - kérdezte Mrs. Bustier, mire Adrien egy nagy sóhajt vett és megszólalt.
- Igen.
Örültem, legalább nem kell Adriennel egy párba lennem, átöleltük egymást Alyával és elindultunk. Sétáltunk egyet az osztállyal. Majd amikor visszaértünk, akkor még a nagy asztalnál az osztály beszélgetett együtt, közösen, meg játszottunk, majd elis indultunk haza, hamar eltelt ez a két nap, viszont, most mehetek vissza, és elmondom Lukának, biztos hogy dühös lesz.
A vonaton már Alya mellett ültem szerencsére. Amikor megérkeztünk akkor senki se várt engem, persze másnak a szülei ott voltak meg minden, de én nem mondtam senkinek se hogy mikor jövünk haza.
Amint leszálltunk, elindultam hazafelé egyedül. Hazaértem, anyáék dolgoztak szóval felvittem a táskám, elővettem egy kisebbet, beledobtam pár cuccot, majd elindultam Lukához.
Amikor odaértem az anyjával találtam szemben magam.
- Csókolom!
- Szia Marinette! Nahát, hazajöttetek?
- Igen, épp az imént.
- Luka a kabinjában van. - mosolygott rám.
- Rendben, köszönöm! - mosolyogtam rá és már indultam is el a kabinjához.
Amikor közelebb értem a kabinhoz hallottam ahogy gitározik. Nem ismertem amit játszott, viszont nyitva volt az ajtaja, ő pedig az ágyon gitározott gondolom, szóval bekukucskáltam az ajtón és lám igazam lett, az ágyan ülve törökülésben gitározott úgy hogy a szeme be volt csukva és csak pengette a húrokat. Úgyhogy bementem, majd megszólaltam.
- Szia Luka. - mondtam miközben előtte álltam, ő pedig gyorsan felnyitotta a szemét és elmosolyodott.
- Szia Marinette! - mondta és letette a gitárt majd felállt és váltottunk egy gyors csókot mint mindig. - Hogy telt az utazás?
- Jól. - mondtam majd ő leült az ágyra, majd mondta hogy én is üljek le és leültem majd megszólaltam. - Figyelj, van egy dolog amit el kell neked mondanom.
- Micsoda? - csodálkozott.
- Mielőtt elmondom, ígérd meg hogy nem akadsz ki és nem akarod egyből szétverni az illetőt. - mondtam mire sóhajtott egy nagyot és megszólalt.
- Jó, mondd.
Kifújtam a levegőt és belekezdtem.
- Adrienről van szó - mondtam ki mire összeszűkült szemekkel idegesen nézett rám - Igazából, megtudtam körülbelül két héttel ezelőtt hogy szerelmes belém, de nem foglalkoztam vele - mondtam mire ő egyre inkább idegesebb lett - viszont osztálykiránduláson párba osztottak vele, de ez se érdekelt, mert mint tudod, én téged szeretlek nem őt - mondtam mire egy kicsit megenyhült az arckifejezése, de aztán ismét visszaváltott az idegesre. - viszont - fújtam ki a levegőt. - Ma, megcsókolt.- mondtam ki nehezen és, és becsuktam a szemem mire csak annyit érzékelek hogy hirtelen az ágy "könnyebb" lesz, mert felállt róla Luka, kinyitom a szemem és már megy is ki az ajtón.
ESTÁS LEYENDO
Miraculous - Reménytelen szerelem, vagy mégse?
RomanceMarinette szerelmes Adrienbe, Luka szerelmes Marinettebe Adrien szerelmes Kagamiba Kagami szerelmes Adrienbe, Mi lesz ebből?