Частина 3

161 23 0
                                    

♥️Ось вам прода♥️
♣️Гарного перегляду♣️

POV Autor

Дні проходили спокійно. Хосок занадто здружився з Чиміном, від чого той по вуха закохався. У Юнгі все було чудово.

***

Ранок

Чимін прокинувся раніше ніж зазвичай. Він пішов в душ. Омега
став під струменем холодної води.

Потім він пішов одягатись. Коли омега вдягнув свій одяг то він побрів до кухні. Пак поставив чайник на каву і взявся готувати собі сніданок.

Як не дивно батьків в дома не було тому Пакові це навіть наруку. (Чимін живе у своїх батьків)

Коли їжа була готова то Чіма почав наминати їжу. Через декілька хвилин Пак доїв і прибиравши за собою пішов в ТБ універ.

Чимін вирішив не їхати на автобусі а пройтись пішки, так як у нього ще було купу часу.

Пак пройшовся біля парку в якому він любив гуляти з Техьоном.

Техьон - Ей Почекай!!!

Чимін - А? що?

Чимін повернувся і побачив що за ним біжить захеканий друг.

Техьон - Чимін Привітик

Чимін - Привіт)

Омеги весело попрямували до університету.

Хлопці зайшли в аудиторію і сіли на своє місце. До пари залишалось 20 хв тому Віміни щось обговорювали.

До аудиторії зайшов Хосок він направився до свого місця. Привітавши ст з Чиміном  він зайняв своє місце і почав готуватись до пари.

Всі пари проходили скучно і в Пака був поганий настрій. Коли третя пара закінчилась то до Пака підійшов Хоська.

Хосок - Чимін?

Чимін - А? Ти щось хотів?

Хосок - Ти сьогодні вільнийв вечері

Чимін - Так сьогодні я вільний!

Хосок - тоді у 20:00 чекаю тебе у нашому улюбленому парку

Хосок підморгнув і пішов кудись по справах

17:34

Пари давно вже закінчились тому Пак вже був в дома. Він довго думав що вдягнути

Всеж таки він зупинився на цьому:

Всеж таки він зупинився на цьому:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

19:34

Чимін живе не далеко від того парку тому він вирішив прийти першому.

Майже підходячи до їхньої улюбленої лавочки Паку прийшло повідомлення від Хосока.

Хося❤️ - Чимі~на я сьогодні не зможу погуляти з тобою вибач....

Чимін вийшов за те дерево яке прикривало прохід до цієї лавки.

Там Пак побачив Хосока із якоюсь омегою.

Очі почали набиратись сльозами, а ноги почали тримтіти. Сам Чимін не міг дивитися на це. Він побіг не знаючи куди. Попутно набираючи повідомлення.

Чимін🍑 - Нічого...

П

ак сам не знав куди біжить йому було все одно куди бігти. Він не хотів бачити Хосока йому було боляче. Зараз він не хотів ні про що думати.....

Чимін пробігав дорогу як зненацька на нього вилетіла машина. Вона перекинула Пака на іншу сторону дороги.

Пак стікав кров'ю, люди які були поруч стояли і дивились на рингу застивши на місці.

З машини вибігли налякані водій і пасажир. Вони кинулися до Чиміна. Старший почав набирати номер телефону швидкої допомоги а пасажир провіряв пульс і дихання Пака.

Перехожі шепталися і просто дивилися ніхто із них не визвався допомогти.

[Через декілька хвилин]

Приїхала швидка і вони забрали Омегу. Виявилося що Чимін сильно не постраждав.

? - Що з цим хлопцем?

Лікар - Не переживайте з ним все буде добре.

? - Коли він отямиться?

Лікар - Завтра

? - Ми можемо залишилися?

Лікар - Тільки один із вас

? - Дякуємо

Альфа  поїхав до дому а омега залишився з Паком.

Омега тихо зайшла до палати Чиміна. Невдовзі до палати зайшла медсестра із речами Пака і протягнувши її омезі вона пішла виконувати свою привичну роботу.

Омега взяла телефон Пака і одним рухом розблокувала його.

? - Значить тебе звуть Чимін?!

Омега щирим поглядом поглянув на Пака потім він поставив телефон біля господаря влігся на диванчик біля ліжка Пака і незабаром провалився в царство снів.

_____________________________________

♥️
Глава вийшла не дуже тому я постараюсь не лінуватися і писати для вас більше частин
♥️♥️♥️Дякую за те що читаєте цю фігню люблю вас♥️♥️♥️

✨❤️Почутя Любові❤️✨      [Закінчений]Where stories live. Discover now