Частина 12

118 15 4
                                    

🐱🐱🐱Продааа🐱🐱🐱
🐞🐞🐞Гарного перегляду🐞🐞🐞

7 ранку, тихе мяуканя. Юнгі збирається на роботу тому що його вихідні закінчились геть раніше ніж він планував.

Від шуму прокинувся Пак.

Чимін - Оо хьон Доброго ранку)

Юнгі - Доброго)

Чимін -  А ти куди?

Юнгі - Я нароботу. Сонце вибач мені будь ласка але сьогодні я не зможу поїхати з тобою а торговельний центр тому візьми когось із собою(... Але поїду наступного разу ти ж не проти?)

Чимін - Ні хьон, я не проти наступного разу так наступного. Нічого страшного)

Юнгі - Добре зайка. Тоді зараз буре Шукі купай його а тоді себе а потім зразу ж снідати) Зрозумів)!

Чимін - Угу)

Юнгі - Ну все коханий я пішов на роботу. Кохаю тебе 💕💞)

Чимін - І я тебе кохаю 💕♥️💝💗)

Мін поцілував омегу в губи і пішов до виходу)

Перше омега вирішив покупати кошеня а тоді вже себе.

Намочивши котика водою він почав намилювати йому шерсть не дозволяючи тому наковтатись води чи щоб в очі попала мильна вода.

Коли котик був чистеньким то омега витер його рушником який він приготував ще раніше)

Висушивши кота Пак залишив того в кімнаті і сам пішов приймати душ)

Після теплого душу Чимін одягнувся і пішов до своєї кімнати. Він взяв Шукі і пішов разом з ним на кухню снідати.

На диванчику сиділи Джу Хе, Юн Лі та Сону. Джин, Техьон та Хосок готували сніданок)

Чонгука та Намджуна не було вони також як і Юнгі поїхали на роботу)

Чимін - Доброго ранку )

Омеги - Доброго ранку)

Хосок - Доброго, доречі хто це у тебе на ручках ?)

Чон підбіг до Пака і вихопив з його маленьких долонь малесеньке кошенятко)

Чимін - Це мій друг Шукі)

Джин із Техьоном наклали на стіл і підійшли до Хосока з Чиміном)

Джин - І де ж ти його надибав?

Чимін - Вчора після вечері ми з Юнгі  пішли гуляти, а коли повертались то знайшли Шукі)

✨❤️Почутя Любові❤️✨      [Закінчений]Where stories live. Discover now