🌇🌇🌇Прода🌇🌇🌇
🌃🌃🌃 Гарногопергляду🌃🌃🌃Джин - Чимін~а, прокидайся.
Старший провів рукою по ніжній шоці Омеги.
Чимін - А.. це ти хьон.
Чимін піднівся на ліктях.
Джин - Так це я, ходімо снідати.
Чимін - Ну ходімо, тільки ти йди а я в душ?
Джин - Добре ми тебе чекаємо.
Чимін - Угу.
Пак пішов в душ. Він став під теплу воду. Хоч і Чимін носить прикриваючий його тіло одяг та зате за цим одягом ховається дуже красива, накачана та сексуальна фігура омеги.
Так Чимін старається не привертати увагу альф. Чимін звісно може постояти за себе та інколи він не може, адже така доля омег.
(Ви напевне бачили багато фф про те як Чимін міг постояти за себе, але цей фф не відносяться до тих, тому уявіть все так я потрібно, прошу вас)
Трішки пухлі щоки, гострі ключиці, худе та накачане тільце, мокре волосся яке так пасувало цьому образу. І нарешті Чимін який є власником цього тіла.
(Я описувала саме цей момент)Здавалося б що такий милий омега і пухленький, смішненький хлопець не може бути такого тіло зложеня але люди згадайте в якому столітті ми живемо)
Кожен альфа хотів би заволодіти цим Омегою, але ніхто крім Чіми не знає про його сексуальність.
(Працює людина яка говорить про сексуальність Пака тому не заважаємо😎👽)Омега вийшов із душу.
Одяг Пака:
Чимін - О Джин хьон я вже.
Джин - Так Чимін сьогодні до нас з Джуном приїдуть мої друзі, і я тебе з ними познайомлю)
Чимін - Добре)
Джин - Чимін~а ти готовий їхати до тебе по твої речі?
Чимін - Угу, а що ми зараз поїдемо?
Джин - Зараз у нас ще ж час тому візми теплу куртку і ходімо, я чекатиму тебе в машині)
(Для тих хто не в курсі зараз на вулиці зима тому так все і виходить)
Чимін - Я швидко)
Через декілька хвилин до машини підбігає Пак. Кім відкрив двері молодшому і впустив його в середину.