Частина 4

164 22 0
                                    

🌺🌺🌺Ось вам прода🌺🌺🌺
🌹🌹🌹 Гарного вам перегляду🌹🌹🌹

POV Jimin

Я прокинувся від головної болі. Я усвідомив що зараз знаходжуся в лікарні, я підняв свою перебинтовану руку.

Згадавши всі вчорашні події мені стало сумно. Іншою рукою я торкнувся до голови. Я нащупав пов'язку.

Це означає що моя голова теж перебинтована. Я поглянув на диванчик біля мого ліжка. На ньому лежав якийсь хлопець.

В палаті холодно а він у тонесенькій сорочці. Я стягнув з себе ковдру і накрив нею Омегу із запахом лісових ягід.

POV Autor

Чимін накрив старшого але той почав прокидатися.

Хлопець піднявся на ліктях і почав протирати очі.

? - О ти вже прокинувся?

Чимін - Так)

? - Ти як? Щось болить? Лікаря покликати?

Старший вже хотів йти по лікаря але Пак вчасно схопив того за руку.

Чимін - Все в порядку не хвилюйтеся) може вже познайомимося?

? - Давай. Мене звуть Кім Сок Джин, можна просто Джин) А тебе якщо я не помиляюся звуть Чимін? Я ж не помиляюсь?)

Чимін - Так ви не помиляєтесь)

Джин - Давай на ти?!

Чимін - Добре)

Омеги весело розмовляли, дізнавались все більше одне про одного

Джин - А де твої батьки?

Чимін опустив голову

Джин - Вибач....

Чимін підняв голову і побачив засмученого хьона. Він знову опустив голову...

Чимін - Розумієш моя сім'я не дуже багата, в сім'ї працюю тільки я, а гроші які я заробляю батьки забирають собі на бухло....

З очей меншого потекли сльози. Вперше Чимін розказав щось про своїх батьків. Пак не розповідав про сім'ю навіть Техьону.....

Чимін - Коли я прокидаюся і не знаходжу батьків в дома мені добре. А коли вони поруч мені погано.

Чимін - Я ніколи не відчував батьківської любові. Всі ці роки мене виховувували дідусі а батьки навіть не дзвонили. Тепер коли я переїхав у Сеул то наші стосунки з ними взагалі погіршились.....

✨❤️Почутя Любові❤️✨      [Закінчений]Where stories live. Discover now