🦊🦊🦊Добрий день🦊🦊🦊
🐹🐹🐹Частина для вас мої пандочки 🐼🐹🐹🐹
🐻🐻🐻Гарного перегляду🐻🐻🐻Чимін прокинувся першим і хотів встати але не міг адже зад дуже болів.
Від старань Пака покинути ліжко прокинувся і альфа, (винуватець мук омеги 😂)
Юн - Чимін, сонце ти куди?
Чім - Хотів піти у душ але не можу піднятися з ліжка!!
Юн - Ну не сердись( тобі хіба не сподобалася вчорашня нічка?😏
Чім - Сподобалася, щей як сподобалась.
Юн - Ходімо в душ)
Чім - Ходімо)
Альфа взяв Пака на руки і поніс його в душ. Після душу альфа поніс свою омегу на кухню.
Посадивши омегу на крісло він почав готувати сніданок. Чимін просто дивився на свого істинного.
Коли сніданок був готовий то Юнгі почав накладувати на стіл. Тоді Юн сів біля істинного і обоє почали наминати їжу яка була щойно приготована.
Чім - Хьон, ти дуже смачно готуєш)
Юн - Я чув ці слова разів зо 100
Чім - Коханий я просто хочу дарувати тобі компліменти, хіба тобі не подобається?
Юн - Звісно ж мені подобаєтьсяя вибач Мін~і я не повинен був кричати на тебе...
Чім - Нічого, коханий а ходімо сьогодні прогуляємось по цьому красивому місту адже вже завтра ми їдемо до дому.
Юн - Ти правий, давай разом прогуляємося.
Чім - Тоді добре 😄
Коли обоє доїли свій сніданок то пішли в кімнату полежати трохи на дорожку.
Вони трішки повалялися, пообнімалися, ну і всяка така фігня яку роблять закохані до без тями парочки.
Юн - Ну що милий ходімо!) - Альфа взяв омегу за руку і потягнув за собою.
Чім - Стій куди так швидко? - Омега біг за Юнгі.
Юн - Ой, милий вибач( - Альфа відпустив руку істинного.
Чім - Нічого, ходімо он туди - Пак пальчиком показав на парк неподалік.
Юн - Ну ходімо - Юнгі взяв омегу за руку і тоді вони обоє пішли у той парк.
Хлопці гуляли по парку за руки розмовляючи про все що тільки можна і неможна, про почуття одне до одного і про їхнє майбутнє.