👾👾👾 Привіт всім а особливо Вігукерам адже частина така як ви любите👾👾👾
🐙🐙🐙 Насолоджуйтесь переглядом🐙🐙🐙Зайшовши до кімнати Гук закрив кімнату на замок і поставивши омегу на ліжко він навис над Кімом.
Вони поринули у солодкий поцілунок. Чонгук почав знімати з істинного сорочку а той почав знімати сорочку з Гука.
Коли обоє були тільки в одних боксерах то альфа почав залишати на ключицях буро червоні засоси спускаючись все нижче і нижче.
Знявши не потрібні залишки одягу Чонгук дістав із шуфлядки смазку і надавивши трохи на пальці він почав виходити ними в омегу.
Перший палець і тихий стон виходить із уст омежки. Другий а за ним ще один стон Кіма.
Коли вже збуджений альфа роздягнув свою омегу він помалу почав входити в Кіма.
Те - Аххх... Боляче....
З очей омеги потекла сльоза але альфа миттю її стер.
Гук - Заспокійся, зараз тобі стане набагато краще.
Альфа почав потроху рухатися в омезі від чого почулися тихі але такі гарячі стони.
Те - Гук.. Ах.. швидше...ах... Прошу..
Альфа зразу ж після цих слів почав набирати темп. Через декілька хвилин він почав втрахувати омегу в ліжко.
Те - Ах.. Ще.... Ах.. Папочка... Ах.. Ще ... Прошу..
Альфа ніби з розуму зійшов, адже це Техьонове "Папочка" так збуджує.
Альфа взяв омегу за талію і піднявши його він ліг під омегу не виходячи з нього він продовжив трахати омегу.
Кожен раз змінюючи пози вони продовжували насолоджуватися одне одними.
Вони кінчили вже приблизно 5 раз але все не припиняли насолоджуватися одне одним.
Ось вже Кім кінчає з стоном получаючи очевидний оргазм валиться на ліжко. Кінчив і Чонгук впавши на ліжко біля своєї захеканої омеги він почав важко дихати.
Віддихавшись альфа накрив себе та омегу ковдрою і обійнявши Те Те за талію він заснув із думками про свою омегу і який все ж таки красивий і такий сексуальний омега.
Техьон теж почав віддихуватись і коли він віддихався то відчув на свому тілі кавдру а на талії руку коханого. Полежавши не багато він все ж таки заснув із думками про те що завтра він не зможе встати з ліжка.
_________________💓💘💕❤️💞💕💓💘💞❤️Вибачте що така частина маленька наступна буде більша. Йопта я вперше написала подібну частину адже я не вмію писати такі частини😳. Надіюсь на те що вам сподобалось прода буде або завтра ранком або завтра в обід. Люблю вас мої котики.❤️💞💕💓 💘💕💞❤️💓💘