🏖️🏖️🏖️Оссь і прода🏖️🏖️🏖️
🐚🐚🐚Гарного вам перегляду🐚🐚🐚[Пройшло 6 місяців]
Всі ці місяці проходили спокійно. Друзі майже кожного ранку до вечора веселилися.
Сону і Юн Лі знайшли своїх істинних і вони переїхали до друзів. В Хосока та Джу Хе все було в порядку.
Чонгук та Техьон дізналися що скоро стануть батьками, ну як і Намджун з Джином.
Юнгі та Чім Чім поїхали на море відпочити в двох.
Знаєте а Пак вже подумав що в них з Юнгі ще ні разу не було, ну того, (Ну коротше ви зрозуміли😅😂) Він вирішив зробити перший крок адже крім поцілунків і обнімашок в них нічого не було.
Ось Чимін сидить в їхньому з Юнгі номері. Юнгі по проханні своєї омеги поїхав в магазин купити смаколиків для перегляду фільму якого хотів подивитися Пак.
Він сидить в котячому костюмі:
Коротка рожева спідничка, прозора рожева кофта, чолки, красивий та сексуальний нашийник на Пакові шиї і Рожеві котячі вушка які прикрашають цей до біса сексуальний образ Пака.
Юнгі відкрив двері їхнього номеру.
Юн - Чимін~а, я прийшов, і купив нам багато смаколиків.
Пак коли почув голос істинного став у дверях їхньої спальні. Підійшовши до їхньої спальні Мін застиг на місці.
Юн - Чимін.... Що ти робиш?
Чім - Юнгі, я хочу тебе...
Пак підійшов до істинного і поцілував його в губи.
Юн - Ти, справді хочеш цього?
Чім - Так! На всі 100.
Юн взяв Пака за руку і потягнув до їхньої спальні, тоді він кинув Чіму на ліжко і навис зверху.
Чім - Папочка можна мені спершу допомогти вам?
Юн - Я не проти)
Чімін сів на коліна а альфа сів на ліжко. Тоді він опустив штани альфи разом із боксерами.
Побачивши розміри Юнгі омега ковтнув слину.
Обхопивши долонею член альфи Чимін почав помалу пососувати головку від чого з вуст альфи почулися тихі та хрипкі стони.
Пак розумів що таким чином він не допоможе старшому тому почав брати член повністю від чого Юнгі кайфував.
Звісно Чіма не знав як і що робити але він старався і в нього дуже навіть виходило.
Юн - Чимін....
Альфа кінчив Пакові в ротик а той зразу ж все проковтнув.
Тоді альфа підняв омегу і кинув його на ліжко і зразу ж після цього навис зверху.
Юн - Боже мій, ти такий сексуальний, так і хочеться тебе взяти.
Мін прикусив нижню губу.
Чім - Ну так бери мене.
Юн почав помалу знімати з істинного кофту і залишати на ніжній, гладенькій та такій солодкій шкірі Пака засоси від чого омега почав тихо та солодко постонувати.
Коли Юнгі зняв з Чіми все лишнє (крім, нашийника, чолок та вушок) то зрозумів що в нього не має смазки.
Юн - Бляяя, вибач Мін~і але в мене немає смазки.
Тоді Чимін пальчиком показав на шухляду біля ліжка.
Чім - Там.
Юнгі відкрив шуфлядку однією рукою і побачивши там смазку він поглянув на Пака.
Юн - А ти готувався)
*Пошла посмішка*Чім - ......
Пак почервонів. Тоді Мін взяв смазку до рук і знявши з себе весь лишній одяг надавив смазку на пальці.
Ввійшовши в омегу одним пальцем почувся стон з вуст Чіми. Другий палець і ще один солодкий та гарячий стон Чиміна.
Юн - Потерпи і зараз тобі стане набагато краще)
Розтягнувши омегу альфа замінив на щось значно більше ніж пальці.
Чім - Ахх...Юнгі... Ах..
Юн - Потерпи ще трішки котику.
Альфа помалу почав рухатися в омезі. А Чимінлві залишилося тільки стогнати від насолоди а ж бо нічого іншого як він робити не міг.
Чім - Ах... Хьон..аххх. Швидше. Ахх.прошу. ... Ахх
Ніжні стони які виривалися з вуст Чіми настільки збуджували альфу що той з новою силою почав трахати омегу.
Вже через декілька хвилин Юн втрахував омежку в ліжко.
Чім - Папочка.. ах... Можна... Ах ... Мені?...
Юн - Міні.. ах... можна....
Чимін із голосним та гарячим стоном кінчив на простирало і через декілька хвилин кінчив і сам Юнгі.
Юн - Чимін, це було не перевершено.
Альфа впав біля омеги. Мін обернувся до Пака який міцно дрімав.
Юн - Ути, який милий.
Чім мило сопів. Тоді альфа накрив себе та свого істинного ковдрою.
Не багато часу він роздивлявся миле личко свого Чім Чіма і сам не замітивши того Альфа заснув.
____________________
💘💞❤️💕💓💕❤️💓❤️💞❤️
Вибачте що так пізно випустила частину але в мене були справи☺️☺️ Нуууу як вам частина?😄 Надіюсь що сподобалась адже я старалася. Люблю вас мої пандочки🐼💓💕💕💓💞❤️💕💓💕💕💕