🔞Chapter 9🔞

133 8 6
                                    

Чаньол подготвяше всичко нужно за партито. Украса, напитки, хапване, каквото се сетите. Чу се звънене на вратата и Чан се запъти към нея.

-Най-после отвори. Вземи ги, че ми изтръпнаха ръцете.

-Сехун какво е всичко това?!

-Е как какво? Алкохол много ясно. Какво парти ще е, ако няма пиене. - каза Сехун и навлезе в къщата.

-Искаш да изпонапием половината квартал ли? - въздъхна Чан и затвори вратата с крак.

-Всичко ли е готово? Трябва ли да помагам с нещо?

-Лей беше тук до сега и оправихме повечето неща. Но може да отидеш до колата да вземеш шоколадовия фонтан.

-Уу добре си се подготвил.

-Да знам, сега върви да го вземеш.

~🤍~

Чен какво да облека? Нямам много официални дрехи. - Мрънкаше Бекхьон, разхвърляйки всичко в гардероба си.

-Бек отиваш на рожден ден, не на сватба.

-И все пак.

Чен погледна към разпиляните дрехи и започна да обмисля различни комбинации. Накрая взе едни черни тесни дънки, които бяха скъсани на места и една светло синя риза.

-Ето, облечи това. Мисля, че ще е добре.

-Сигурен ли си?

-Просто го облечи и да тръгваме, че иначе ще закъснеем капризна ми госпожичке. - каза с шеговит тон Чен.

~🤍~

В домът на Чаньол малко по малко започнаха да идват гостите. Разбира се, Кай бе дошъл по-рано за да ги посреща с Чан, докъто Сехун и Лей оправяха музиката. Почти всички бяха пристигнали.

-Защо ли се бавят Бек и Чен? Казах им в 21:00 да дойдат. - каза Чан като вече отиваше 21:30.

-Може би нещо ги е забавило по пътя.-Отвърна Кай като се загледа напред. - А.. това не са ли те?

-Май да.

Двамата приятели ходеха бързо към партито. Попринцип Бек не беше от хората, които закъсняват, но този път бе като някоя кифла. Какво да облече, дали му стои добре, а косата какво да я прави, дали да си сложи молив за очи..
Все пак най-накрая пристигнаха, малко задъхани от бързането.

-Хей вие дойдохте. Какво ви забави толкова? - попита Чан, но след това остана загледан в Бекхьон.
Изглежда толкова привлекателно с този молив за очи и тези тесни дънки, които очертават така хубаво бедрата му.. Такива мисли му се въртяха в главата.

𝕄𝕪 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕚𝕟𝕖𝕤𝕤 [Chanbaek] Where stories live. Discover now