Chapter 15

111 7 4
                                    

Бекхьон не очаквах, че ще си такъв егоист, честно. Попринцип не си човек, който мисли само за себе си. - Чен беше меко казано разочарован.

-Просто искам да помисля над някой неща.

-Бек... Знам, че ти е трудно и гадно да разбереш, че гаджето ти може би очаква дете от бившата му. Но помисли какво му е на Чаньол. Изведнъж тя се появява от нищото поднасяйки му тази новина. Точно ден след като е създал нова връзка с друг. И отгоре на всичко този друг се държи дръпнато с него и си тръгва, оставяйки го сам в такъв момент. Как мислиш, че се чувства той, след всичко станало? Дори може и да плаче в момента или да се налива с алкохол заради мисълта, че може да го зарежеш.

-Не съм казал, че ще го зарежа... - промърмори Бек свел глава надолу като виновно кученце.

-Да, ясно ми е. Но той не го знае Бек. Той няма как да знае какво ти се върти в главата. Трябва да си поговорите.

-Ще го направя, но не сега.

-Добре, както си решиш. Няма да ти се меша повече. - въздъхна приятелят му. Знаеше, че Бек мисли нещата прекалено много, че е чувствителен, дори понякога да се опитваше да го прикрива. Нямаше как да промени този факт.

Имате ново съобщение:

11:21

pk_Chanyeol

В университета ли си?
До сега не те видях.
seen

12:37

pk_Chanyeol

Разбрах, че явно днес не си идвал..
Болен ли си?
seen

14:03

pk_Chanyeol

Защо не ми отговаряш? Бек направих ли ти нещо...?
seen

14:52

pk_Chanyeol

Добре, ще те оставя намира.
Досетих се защо не искаш
да общуваш с мен...
seen

Бек седеше загледан в телефона си. Една самотна сълза се спусна от бузата му. Мразеше се в момента, че бе такъв страхливец. Не знаеше как да постъпи или как да си говори с Чаньол. Трябваше му още малко време за да събере кураж и да си подреди мислите.

~🤍~

Поредният ден в университета. Бек не беше идвал вече от няколко дни. Това караше Чаньол да се чувства още по-зле. Мисълта, че гаджето му в момента го отбягва не излизаше от главата му. Отново имаше проблеми в любовта... Вече се чудеше тя ли е сбъркана или той.

𝕄𝕪 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕚𝕟𝕖𝕤𝕤 [Chanbaek] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora