Chapter 18

114 10 7
                                    

Кай чакаше вече час на летището. Полетът имаше закъснение. От една страна беше добре за него. Времето да се подготви психически не му беше достатъчно. Радваше се, че Лей изяви желанието да бъде посрещнат само от него, но се страхуваше от причината. От както преспаха заедно Кай постоянно мислеше за Лей. Искаше му се да си е в Корея, дори и да не си общуваха, поне щеше да го вижда. Искаше му се да му пише, да го попита как е, какво прави, но нямаше смелостта. Всичко беше една голяма каша.

-Кай.

Момчето чу до болка познатия глас. Обърна се. Това наистина беше Лей.

-Здравей... - отвърна тихичко.

-Благодаря, че дойде да ме посрещнеш. Обаче има нещо, за което искам да си поговорим. Може би се досещаш...

-Да.
Как няма да се досетя, като само това ми е в главата напоследък...

-Искаш ли да отидем някъде на по-усамотено, например в нас? - попита колебливо китаеца.

-Нямам против.

-Добре.

~🤍~

Двете момчета вече седяха в хола на Лей. Никой не обелваше и думичка. Не знаеха с какво да започнат и от къде. Лей обаче не се сдържаше вече и проговори пръв.

-Кай аз... първо искам да ти се извиня за онази вечер. Не трябваше да го правя. Бях прекалено пиян и се държах толкова грубо. А на теб ти беше първият път... Съжалявам, че..

-Аз не. - прекъсна го Кай. - Не съжалявам за станалото. Не съжалявам, че ми беше първият. Не съжалявам, че беше по такъв начин, дори малко или много заради алкохола.

-Кай...

-Одавна изпитвам нещо повече от приятелски чувства към теб. Още откакто отнасях подигравки първата година в университета и ти беше този, който ме защити. Бях готов да го крия в тайна и да ти се любувам отстрани, докато не си хванеше някого. Тогава исках или не щях да бъда принуден да те забравя. Знам звучи супер глупаво. Но не мога да заповядвам на сърцето си кого да обича...

-Защо не ми каза по-рано..?

-Нещо щеше ли да се промени? Не мисля. И така си ми беше добре. - Кай се усмихна леко, опитвайки да сдържи сълзите напиращи да излязат.

-Знаеш ли защо заминах в Китай?

-За да ме отбягваш може би?

𝕄𝕪 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕚𝕟𝕖𝕤𝕤 [Chanbaek] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin