Okuldan çıkmış eve doğru ilerliyorsun. Elinde kitaplarla kulağına kulaklığını takmaya çalışıyorsun. Birden birisine çarpıyorsun. Kitapların elinden düşüyor. Lanet olsun diye mırıldanarak kitaplarınızı toplamaya çalışıyorsun. Bir gülme sesi duyunca sinirinizi gizlemeye çalışarak adama sesleniyorsun:
"Gülmeyi bırakta yardım et seni lanet olası. Hem bana çarpıyor hemde gülüyor Allah Allah ya"
Adam peki özür dilerim sinirli bayan ama gerçekten komik gözüküyorsunuz.
Adam kitapları toplamana yardım etmek için elini uzattığında ister istemez ona bakıyorsun. Koyu kahve gözleri harika saçları ve kendisine oldukça yakışan takım elbisesiyle öyle havalı duruyordu ki
"Siz kimsiniz bayım?"
"İsmim Anthony Stark hanfendi. Peki ya sizinki?"
"Y/N S/A Bayım ismim bu"
Anthony kitapları kucaklayıp size döndü.
"Bayan isterseniz kitapları evinize kadar taşıyabilirim?"
"Çok naziksiniz ama annemin buna pek sıcak bakacağını zannetmiyorum."
"Bayan Y/N eğer istemiyorsanız sıkıntı değil."
"Hayır hayır tabiki isterim. Ama...
Peki o zaman buyrun deyip seni arkanızdaki arabanın koltuğuna oturttu.
Bekle arkanda bir araba mı vardı?
Kendini birden spor arabanın içinde buldunuz.
İçinde bulunduğun arabayı incelemeye başladın.Kırmızı bir arabaydı. Oturduğun koltuğa baktın. Gerçek deri gibi gözüküyordu.
Anthony yanına oturdu.
"Eviniz nerde acaba hanfendi?"
Evinin yerini söyleyip pencereden dışarıyı izlemeye başladın.
Evine geldiğinde teşekkür edip kitaplarını almak için elini uzattığında:
Hayır. Dedi Anthony. Evinize kadar kitaplarınızı ben taşıyacağım demiştim. Dedi ve belki ağırlığı üç kilo olan kitapları bir kucaklayışta aldı.
Eve doğru yürüdün. Kapısında durup elinizi çantana götürüp anahtarı alıp kapıyı açar açmaz Anthony içeriye fırladı.
"Kitaplarınızın yeri neresi acaba hanfendi?"
Mavi dolabı işaret ederek şu dolap dedin. Anthony kitaplarını çok düzenli bir şekilde dolaba koydu. Ve yanınıza doğru yürüdü.
"Size bir şey itiraf etmek istiyorum bayan"
Ne itirafı olabilirdi ki bu. Öğrenmek için Anthony'i dinlemeye karar verdin.
"Ben Tony Stark'ım."
Afalladın. O Tony Stark mıydı gerçekten? Size yalan mı söylemişti?
"Demek bana yalan söyledin."
Ne bir saniye karşınızda Tony Stark duruyordu ve senin söylediğin şey sadece bu muydu?
Düşüncelerinizden adamın kadife gibi sesiyle ayrıldınız.
"Sana yalan söylemedim. Anthony gerçek ismim Tony kısaltma."
"Ne? Seeen simdiii Tony Stark'sın ve evimdesin öyle mi?"
"Evet doğru öyleyim bayan Y/N. Ve size bir şey daha itiraf etmek istiyorum"
Bir itiraf daha mı? Aman allahım. Başka ne itiraf edecek ya? Şimdi de teknoloji tanrısıyım der bayılırım. Diye düşündün.
Tony Stark yanınıza yaklaştı. Artık burun burunaydınız. Siz şu anda nefes alamıyordunuz.
"Ben seni seviyorum Y/N"
Dudaklarında hissettiğin baskıyla tebessüm ettin.
Ve sonra karşındaki adamın Tony Stark'ın öpücüğüne karşılık verdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile Hayal Et!
FanfictionAvengers ile Hayal etmeye hazır mısınız? (Acemice yazılmış bir hayal et kitabıdır.) Not: Kitaplarımda karakterlere dahi olsa küfretmek yasaktır. Küfreden bildirilecektir.