Г.Т. Неса
Събудих се и имаше нещо тежко на мен.Обърнах се и видях...Jungkook.Чакай малко,какво става по дяволите тук?Изведнъж се сепнах и погледнах под завивките.Слава богу бях си с дрехите.
-Сладур защо ме сабуди.-каза Кук с нисък и дрезгав глас.
-Ъъ..аз...извинявай.
-Няма нищо много си сладка сънена.-направи ми комплимент и аз се изчервих.Бързо се скрих под завививката.Това беше най-голямата грешка в живота ми.Видях, че Куки е само по боксерки.Веднага изскочи от под завивките.
-Какво ти става?-попита ме Кук объркано.
-Нн...нищо.Стоях скована почти в края на леглото.Щях да падна, но щеше да ми е още по-некомфортно да съм прилепена до полу-голия Кук.Нищо че изглеждаше секси.Несааа!Какво ми става за бога?!
-Аз ще ставам.-казах плахо ставайки от леглото.Сега осъзнах че имам само тениската,а тя не беше много дълга и бельото ми се виждаше.Веднага се пльоснах отново сядайки на ръката на Куки по погрешка.
-Опс..съжалявам.-и скочих от него изведнъж без да мисля че дупето ми се вижда.
-Уха, Неса. Възбуждаш ме.Имаш сладко дупе.
-Стига си ми гледал дупето перверзник долен.-изкрещях сривайки задника си.
-Не се притеснявай,защо се криеш изобщо,толкова си секси.-каза ми той с мръснишки поглед оглеждайки тялото ми жадно.
Аз си взех дрехите и отидох да се преоблека в банята.Г.Т. Куки
Тя ставаше и сядаше като полудяла.Ама какво и става.
Протегнах се и заех цялото легло с ръката си а тя без да иска ми седна на ръката.Усетих как изстръпна.Стана и видях прекрасното и тяло.Възбудих се.Беше толкова секси.Искам я.Искам да е моя.Г.Т. Неса
Тръгнах към вкъщи обякох се с това:Добре че беше събота.Седнах на дивана и гледах сериал.Дори не знаех как се казва.Не беше интересен и започнах да гледам в телефона си.Влязох в профила на Куки.Леле уникално красив е.Бях потънала в мислите си когато на вратата се звънна.Беше Jungkook.
-Хей сладурано искаш ли да излезем на разходка?-попита ме той сладко.
-Добре, но ще трябва да ме изчакаш малко.
-Окей.
-Влез,седни на дивана,аз ей сега ще дойда.
-Добре сладурано.
Тръгнах към стаята ми и се гримирах така:
DU LIEST GERADE
Jungkook my love
FanfictionЕдно момиче от Лос Анджелис се мести в Южна Корея. Запознава се с красиво момче.От тогава живота и се обръща с главата надолу. Започната-25.08.2020г.🧡 Завършена-04.10.2020г.🦊 2-ра книга(продължение) Born to be together