🖤22🖤(Финал)

143 6 5
                                    

Г.Т.Неса
Всичко минаваше идеално на почивката.Започнах да записвам видеа за YouTube и ги качвам.Събирах много лакове и позитивни коментари от рода на,,Имаш прекрасен глас".Радвах се за това.За по-малко от 2 месеца събрах 10 милиона последователи.
Оставаха ни още 5 дни от почивката и още по-малко от месец до края на лятото Както си седях на дивана някой ми звънна.
Разговора
Непознат:Ало добър ден.Търся Неса.
Неса:Да кажете аз съм.
Непознат:Видяхме клиповете ви в YouTube и искаме да ви предложим работа.
Неса:Добре за какво става на въпрос?
Непознат:Ами ще пеете.Извинете забравих да се представя.Казвам се Ленард Стел.
Неса:Добре г-н Стел от кага започвам и къде.
Г-н Стел:На 5 септември в Лос Анджелис.
Неса:Ммм...моля в Лос Анджелис ли казахте?!
Г-н Стел:Да проблем ли е г-це.
Неса:Не не е.
Г-н Стел:Добре ще се видим тогава.Добър ден ви желая!
Неса:И на вас г-н Стел.
Не смятах да крия от Куки това, че трябва да  замина.Знам ще трябва да се разделим, но ако е писано в бъдеще пак ще се срещнем.Ще се реве яката.
Тръгнах към хола.
Неса:Куки трябва да поговорим.
Куки:Добре ела седни и сподели какво те мъчи.
Неса:Туко що ми предложиха мечтаната ми работа.
Куки:Супер.
Неса:Работата е там, че е в Лос Анджелис. /тук прекрасната усмивка която се беше настанил на лицето на Куки изчезна/
Куки:Значи ще заминеш.Кога?
Неса:На 1 септември ще тръгна, а самата работа започва от 5 септември.
Куки:Аз се радвам за теб и щом трябва да се разделим за да сбъдне мечтата си съм съгласен./насили се да се усмихне и една капка под на от окото му.
Така се мина и последната седмица от почивката ни.Плакахме, смях е се,любувахме се на времето заедно.
Вече си бяхме обратно в къщи.Нашите изобщо не ги знам дали са живи.Нито са ми се обади ли това лято.Не ме интересува.Единственото което ме интересува, е че утре е 1 септември и ще трябва да тръгвам.Защо тази работа не е в Сеул.Започнах да оправям багажа си.Трябваше буквално да се изнеса.
След 2 часово оправяне на багаж бях готова.Изкъпахме се заедно с Куки и си легнахме сгушени.
Куки:Ще ми липсваш.
Неса:И ти на мен.
Целунах е се и заспахме.
На другия ден
Алармата ме събуди в 5 часа.Полета ми е от 6 и 30.Станах изкъпах се.Измих си зъбите и започнах да си избирам дрехи.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Jungkook my loveWhere stories live. Discover now