🖤8🖤

168 11 0
                                    

Събудих се от алармата ми,която огласи цялата стая.Станах и отидох да си взема душ.След това се сресах и се обякох така.

Докато се обличах телефона ми извибрира

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Докато се обличах телефона ми извибрира.Видях че Стейс ми в писала.
Chat with Steis
Стейс:Неса ние с Роуз ще тръгнем по-рано,за да идем до библиотеката и ще се наложи да идеш сама до училище.Съжаляваме.❤️

Неса:Няма проблем ще звънна на Jungkook и ще ходя с него до даскало.Чао и ще се видим в даскалото.❤️

Крайна чата
Е сега ще трябва да звънна на Куки.Да,но той ме изпревари.

Kooki is calling you
-Ало Неса може ли да ходя с вас до даскало? 
-Ама ти да не ми четеш мислите?!Тъкмо щях да ти звъня,да те питам дали искаш да дойдеш с мен до училище,защото Стейс и Роуз ще тръгнат по-рано.
-Да ще дойда разбира се.
-Добре след 10 минути пред вас.
-Окей.
-Чао Куки.
-Чао.
Call ended
През тези десет минути си гледах в телефона.Слязох долу и заключих.След 20 секунди бях пред Кук.
-Добро утро-каза с лъчезарна усмивка.
-Добро утро ще тръгваме ли?
-Мм да.-започна да ме оглежда от глава до пети.
-Ами хайде.
Аз започнах да ходя, но исках да се полигавя и започнах да подскачам напред като си тананиках.
Г.Т.Куки
Оправих се и излязох.Пред нас видях Неса.Леле беше с къса поличка.Изражението ми беше такова🤩🤤.Мисля,че ме забеляза минута след като бях пред нас.

-Добро утро-поздравих я аз усмихвайки се,за да прикрия мръсния си поглед.
-Добро утро ще тръгваме ли?-попита ме нетърпеливо.Ама защо бързаше да иде на тъпото даскало.
-Мм да.-казах вече не можещ даприкрие мазната си усмивка.Започнах да я заглеждам и тя май ме видя.След малко започна да подскача напред смеейки се и тананикайки си нещо.Загледах се в задника и.Можете да си представите какво става когато момиче започне да подскача с къса пола нали?Очите ми щяха да изтекът.След още малко подскачане от нейна страна и смее е от моя стигнахме до мъчението.Влязохме в класната стая и всички момчета започнаха да оглеждат задника на Неса.Е да тя си беше много хубава, но е само моя.Минавах покрай всяко момче погледнал я там и запечатвах погледа им с моя яростен поглед.След малко тя седна на чина си и аз до нея.
Г.Т.Неса
Седнах си на чина и след малко Куки седна също.Госпожата влезе и каза, че ще ходим на екскурзия за 2 седмици.Йей щяхме да ходим на море.
-Деца имам една много добра новина.Ще ходим на екскурзия за 2 седмици на морето,като тръгваме в други ден.А сега да започваме с урока.
И така се минаха всички часове.Абсолютно нищо интересно.
Тръгнах да си ходя когато Стейс ме спря.
-Искаш ли да дойдеш у нас на кино вечер?Покани и Кук и неговите приятели.-каза тя.
-Добре.-казах и тръгнах към нас.Прибрах се и директно звъннах на Стейс ,за да я питам от колко ще е тази кино вечер.
-В 18 часа в нас.-каза настоятелно и строго Стейс.
-Добре сега ще се обадя на Куки.
-Кажи му задължително Ви и Джимин да дойдат.
-Чакай, чакай да не би да харесваш Ви, а Роуз Джимин?
-А ти как ни разпредели правилно?-попита изумена Стейс.
-Просто ви познавам добре.
-Мда,но не им казвай.
-Добре,айде до после.
-Облечи се секси Куки да ти хвърли поглед.
-Ама ти от къде знаеш,че го харесвам?
-Личи си.Айде чао.-каза Стейс и затвори.

Jungkook my loveWhere stories live. Discover now