Г.Т.Неса
Алармата огласи помещението с пищящия и дразнещ звук.Исправих се леко и потърках очи.Побутнах Куки.Събуди се и ме целуна по бузата като стана и влезе в банята.Аз си приготви дрехи и зачаках Куки да излезе.След около 3 минути излезе.Взех си кърпа и влязох в банята.Влязох под душа и се наслади на водата.Тя ме успокои и премахна напрежението.След 15 минутния ми душ излязох и се обякох.Куки вече беше облечен.Погледнах часа и видях, че е време да тръгнем.Куки беше сложил вече багажа в колата.Преди да потегли към летището трябва да звънна на Джимин да го питам дали всички са готови.
Call Jimin
Неса:Готови ли сте.
Джимин:Да тъкмо тръгваме към летището.
Неса:Добре ще се видим там.
Call ended
Пътят до летището беше 15 минути.По пътя слушахме музика.След 15 минути бяхме там. Всички се бяха наредил и ни чакаха.
Неса:Здравейте
Ви:Здравей
Неса:Вълнувате ли се?
Хоби:Разбира се, че се вълнувам все пак ще ходим на почивка и то с най-близките ми хора.
Всички:За теб знаем.
Съобщиха ни че самолета ни е тук и тръгнахме.Настанихме се така:
Джимин-Роуз
Аз-Куки-Мони(RM)
Ви-Стейс
Хоби-Джин-Шуга
Аз бях към прозореца и щом самолета се отлепи от земята гушна ръката на Куки.
Г.Т.Куки
Говорех си с РМ когато потеглихме.Изведнъж осетих нещо тежко на ръката си и видях как Неса се е сгушила в ръката ми.Да не би да я е страх от самолети.Та тя самата предложи да пътуваме със самолет.
Куки:Страх ли те е?
Тя не посля да отвори очи и стена хватката си.Само поклати притеснени глава.
Погалих я по главата и се облегнах на седалката оставяйки я сушена в мен.Заспал съм както и Неса.
Г.Т.РМ(От тук нататък ще го пиша Мони)
Тези влюбените до мен заспах гушнати.Бяха перфектната двойка.Обърнах се назад и видях Шуга, Джин и Хоби.Започнахме да си говорим.
Г.Т.Стейс
По време на полета с Ви се гушкахме и си говорехме за разни неща.С Неса и Роуз не бяхме оставали отдавна сами и мислех щом пристигнем вечерта да излезем само трите по женски.Затова обаче ми трябваше енергия, а ако не спя 4 часа а гледам само през прозореца ще се изтоща.
Стейс:Ви,любов може ли да легна на краката ти, че ми се спи.
Ви:Да любов настанява се./каза ми той с усмивка/
Легнах и затворих очи.
Г.Т.Роуз
С Джимин бяхме най-крайните седалки от цялата група, но това не ни пречеше.През целия полет се смеехме целуваме се.Една баба ни се скара, за това, че сме си се целувала в самолета.,,Има деца"каза.Игнорирахме я.
Г.Т.Неса
Усетих целувки по бузата си.Явно беше време да ставам.Отворих очи и видях усмихнати Куки надвесил се над мен.
Куки:Хайдд слънце пристигнахме.
Неса:Ставам, ставам.
Всички се изнесохме от самолета и всеки взе колата си.
Разпределихме се по къщички.
Джимин-Роуз
Ви-Стейс
Аз-Куки
Хоби-Шуга
Джин-Мони
Къщичките не бяха далеч от летището.За около 15-20 минути стигнахме до крайната цел.Къщичките бяха уникални.
YOU ARE READING
Jungkook my love
FanfictionЕдно момиче от Лос Анджелис се мести в Южна Корея. Запознава се с красиво момче.От тогава живота и се обръща с главата надолу. Започната-25.08.2020г.🧡 Завършена-04.10.2020г.🦊 2-ра книга(продължение) Born to be together