Г.Т.Неса
Сутринта се събудих и видях сладкия Куки да спи сгушил се в мен.Беше се отвил,затова го завих.Беше толкова свършен.Красив,нежен,толкова сладък,че ще получа скоро диабет.Погледнах часа и беше 8 и 30.Закъсняли сме за училище.Нищо днес ще си останем вкъщи.Ще звънна на класната и ще и кажа,че сме болни.Тъкмо ще отсъствам така до края на седмицата.Значи ще имаме доста време заедно.Реших да поспя още.Сгуших се отново в Куки и заспах отново.
Г.Т.Куки
Станах виждайки сгушената в мен Неса.Миришеше супер сладко.Погледнах я в сладкото й личице.Как може да е толкова сладка?(представете си че е тя).
Погледнах часа и беше...чакай ние сме закъсняли за училище.Това няма да се хареса на Неса.Започнах леко да я милвам за да я събудя.
Неса:Ммм...мамо още пет минутки.
Куки:Първо не съм майка ти.Второ закъсняваме.Часа е 9 и 30.
Неса:Няма да ходим на училище до края на седмицата,ще се обадя,че сме болни.Сега лягай ще спим поне до 11.
Куки:Добре.
Г.Т.Куки
Неса:Няма да ходим на училище до края на седмицата ще се обадя че сме болни.Сега лягай ще спим поне до 11.
Куки:Добре...-щях да и кажа любов.
Легнахме и пак се гушнахме.Усетих как се унесе,защото се отпусна,а когато не спи се е стегнала.Явно си мисли,че ми тежи.Можех да подуша мириса и.Унесох се.
Г.Т.Неса
Събудих се за пореден път и погледнах часа.Беше 13 и 12.Мамале колко много сме спали.Погледнах до себе си,но Куки го нямаше.Станах да се оправям.Измих се и се обякох.Слязох в кухнята и видях как Куки готви.Реших,че искам да го изненадам и го прегърнах в гръб.Той ми хвана ръце, обърна се и ме целуна(разбира се че отвърнах).
Куки:Добро утро красавице.
Неса:Добро утро зайченце.
Куки:Трябва да довърша закуската ако не искаш да изгори.
Неса:Добре аз ще ида да оправя масата.
Куки:Добре мечо.
Тръгнах към масата и започнах да я оправям.След малко Куки дойде със закуската.Изглеждаше великолепно.Неса:Зайче прекрасно е.
Куки:Мерси.
Неса:Хайде да ядем,че съм гладна.
Седнахме да ядем.Беше великолепно.Трябва по често да готви.
Неса:Куки...
Куки:Да?Кажи.
Неса:Трябва по често да готвиш.
Куки:Слушам и изпълнявам.-каза козирувайки.
На тези му действия се изкикотих.Той се усмихна със заешката си усмивка.
Г.Т.Куки
След тези мои действия Неса се изкикоти.Беше толкова сладка и красива, че не се сдържах да и се усмихна.
След като се наядохме решихме че ще гледаме филм.
Неса:Какво ще гледаме?
Куки:Незнам предложи нещо.
Неса:After?
Куки:Добре така или иначе сега излезе втората част.
Неса:Страхотно.
След като решихме най-накрая какво ще гледаме седнахме на дивана и се гушнахме.
Филма свърши и видях че Неса е заспала.Реших,че днес ще е ден за спане.Леко застанах в легнала поза и заспах гушкайки я.
BINABASA MO ANG
Jungkook my love
FanfictionЕдно момиче от Лос Анджелис се мести в Южна Корея. Запознава се с красиво момче.От тогава живота и се обръща с главата надолу. Започната-25.08.2020г.🧡 Завършена-04.10.2020г.🦊 2-ра книга(продължение) Born to be together