Г.Т.Неса
Докато се връзвах Кук ме хвана за ръката и ме задърпа нагоре към спалнята.Затвори след мен и започна да целува врата ми.Бях се отдала изцяло,защото го харесвах.
Накрая слязохме долу и той показа на всички резултата.
-Ехе,бе Кукстър предизвикателството беше само за ключицата не да я изядеш.-каза перверзно Шуга.
-Еми...ослади ми се.-каза Кук като усетих как преглътна тежко.
-Ох,спи ми се ще си ходя.-каза Роуз
-Добре,хайде и аз ще си ходя.-казах аз.
-Бебе искаш ли да спиш у нас?.-Стейс попита Ви.
-Я чакай малко,вие кога...? - казах очудено.
-Докато вие се мляскахте горе.-каза Ви.
-Не сме се мляскали.-казах аз повишавайки леко тон.
-Добре,добре айде чупката вие двамата,че искаме да останем насаме.-каза Стейс бутайки ни към вратата.
-Добре използвайте предпазни средства.-каза строго Кук преди Стейс да затвори вратата.
-Да мамо.-каза със сърказъм Стейс затръшвайки вратата под носа ми.
-Искаш ли да те изпратя?-попита ме Куки.
-Да,защо не.-казах
По пътя си мълчахме.Стигнах до вратата и му казах чао след,което влязох.Преоблякох се в пижамата си и легнах да спя.
На сутринта алармата ми ме събуди.Станах,изкъпах се и се гримирах.Облякох се така.Много обичам нашето училище поради причината че нямаме униформи.Сложих си слушалките и тръгнах към даскало.Стигнах и влязох в час.Днес не беше,кой знае какъв ден.Часовете минаха и се прибрах.Написах си домашното и легнах на леглото си пускайки си любимата си драма.Гледах до 2 часа и реших,че трябва да лягам.Е да ама не.Ама вярно,че утре сме на екскурзия.Станах и започнах да оправям багажа си.Понеже щяхме да сме там за 1 месец багажа ми беше доста.Вече готова легнах и се унесох.
Алармата ми ме събуди в 6 и30.Оф,защо трябва да ставаме толкова рано за екскурзии?Станах измих се и се обякох така.Взех си багажа и тръгнах към уговореното място, а именно центъра на Сеул.Когато стигнах видях,че всички са там.Стейс и Роуз дотичаха до мен.
-Хей.-каза Стейс въодушевени.Вълнуваш ли се? - продължи тя.
-Разбира се че се вълнувам! - казах с усмивка.
-Ученици хайде в автобуса! - каза строго класната.
Тръгнах да сядам до Стейс,но Роуз ме изпревари.Седнах най-отзад сама.Е поне докато Jungkook не забеляза,че съм сама и не седна до мен.
-Добро утро красавице.-каза усмихвайки се с неговата заешка усмивка.
-Добро утро Куки.-казах отвръщайки с усмивка на усмивката му.
-Деца,сега ще ви разпредели по стаите ви и без сърденици.-каза госпожата прекъсвайки разговора ни.
След малко дойде и започна да съобщава.
-Стейс е с Роуз.Джимин и Ви.Шуга и Нин Кови(това е едно сладко,но срамежливо момиче).Джин и Сана Мин(кифлата на класа).Джънкук и Неса.При чутото се засмях сладко.Куки ме погледна с усмивка до ушите.И двамата се радваме,че ще сме заедно в стая.
Когато стигнахме всеки си влезе в стаята.Нашата изглеждаше така:Ооу...стаята беше с едно единствено легло.Е нищо и преди съм спала при него,не е проблем.
VOUS LISEZ
Jungkook my love
FanfictionЕдно момиче от Лос Анджелис се мести в Южна Корея. Запознава се с красиво момче.От тогава живота и се обръща с главата надолу. Започната-25.08.2020г.🧡 Завършена-04.10.2020г.🦊 2-ра книга(продължение) Born to be together