🖤11🖤

142 12 0
                                    

Ооу ,стаята беше с едно единствено легло.Е нищо и преди съм спала при него,не е проблем.
Г.Т.Куки
Когато влязох видях,че има едно легло.Ами сега.Аз нямам нищо против да спя с красавица като Неса и да я гушкам.Да усещам аромата й.Оп,отнесох се.Аз нямам против, но незнам как тя ще реагира.Погледнах я,за да видя реакцията и,но не видях никакви чувства.Беше по безизразна от стената.Забелязах обаче,че се е замислила.
Г.Т.Неса
Погледнах го веднага щом излязох от мислите си.Та той ме гледаше.
-М...нали няма проблем да спим на едно легло?Ако не искаш мога да спя на килима няма проблем.-каза той притеснено.
-Няма проблем,спи където искаш.-казах изкикотвайки се(дори не знам дали има такава дума но имах предвид че се е изкикотила).
-Добре,ще спя при теб.-каза ми по успокоен.
-Оки.
Започнах да подреждам багажа си.Изведнъж вратата се отвори рязко удряйки се в стената.Аз подскочих от леглото.Куки не беше в стаята и ме хвана страх.Някакви момчета влязоха и започнаха да ми викат.Бяха 3-ма.Единия ме хвана и започна да ме блъска в стената.След това започна да целува вратът ми и да го захапва от време на време, но това ми носеше само болка.
,,Забога къде беше Куки сега"мислех си.
След като направи целия ми врат в смучки и остави следи от зъбите си.Започна да разкопчава ризата ми.Аз виках.Гърлото ме болеше,но не спирах да викам за помощ, въпреки,че момчето си беше сложило ръката на устата ми.Започна да разкопчава и сутиена ми когато Куки влезе с момчетата.
Г.Т.Куки
Отидох да се по разходя малко по пристанището.Реших да се връщам след 30 минутната си разходка.Малко преди да стигна до стаята ни се отбих при момчетата и ги покани в нашата стая,защото беше най-голяма.Чух викане от нашата стая и веднага влязохме с момчетата.Гледката ме ядоса много.Видях как някакви лапенца искат да изнасилят Неса.Тя беше по сутиен.Веднага започнах да ги налагам.След като свърших момчетата ги разказаха.
-Неса добре ли си? - попитах я разтревожени.
Тя не можеше да ми отговори,защото плачеше.Явно доста се беше изсплашила.Прегърнах я силно хващайки я.Сложих я на леглото.Легнах до нея завивайки и прегръщайки я.Постояхме си така, но усетих че се унасяше.Побутнах я лекичко казвайки и да се изкъпе и да си облече пижамата.
Г.Т.Неса
Започнах да се унасям в прегръдките на Куки.Усетих ръчкане.Куки ми каза да се изкъпя и да се облеча в пижама,а след това ще спим.Влязох под душа.Топлата вода минаваща по тялото ми ме успокой от станалото по рано.След 20 минутно взимане на душ излязох по хавлия.Куки си гледаше нещо на телефона.Веднага щом ме видя излезе.Знаеше си работата.Облякох се с тази пижама.

И извиках Куки,който седеше пред вратата на стаята ни чакайки ме да се облеча

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


И извиках Куки,който седеше пред вратата на стаята ни чакайки ме да се облеча.Той влезе в банята, а аз легнах завивайки се.Така съм заспала.
Г.Т.Куки
Щом Неса излезе по халат, аз веднага излязох.След малко тя ме викна ,а аз влязох да се къпя.След като се изкъпах влязох в спалнята виждайки най-сладката гледка в света.Неса сгушила се в завивките.Облякох си една тениска и легнах до нея прегръщайки я.Така съм се унесъл.

Jungkook my loveWhere stories live. Discover now