🖤19🖤

110 6 3
                                    

Г.Т.Куки
Събудиж се виждайки сладката ми принцеса сгушила се в мен.Целунах я по челота и тя отвори красивите си очи.
Неса:Добро утро. /каза с нежен глас/
Куки:Добро утро слънце мое.
Неса:Какво ще правим днес.Освен, че трябва да си оправим багажа за 3 месеца.
Куки:Ще лежим и ще гледаме филми.А може и нещо друго./казах намигвайки и с мазна усмивка/
Неса:Перверзника ми той./каза и разроши косата ми/
Хареса ми и я целунах.Усните и бяха толкова меки.Целуваше се толкова хубаво.Не исках да свършва, но липсата на въздух се намеси.Точно преди да пусна устните и захапах леко долната и устна предизвиквайки от нейна страна стон.Нарочно го направих трябваше ми сега и то веднага.Не издържа и започнах да целувам врата и.Тя стенеше.Поиска да съблече тениската ми.След като я съблече прокара ръка по плочките ми.Изстенах и тя се усмихна мазно.Съблякох нощницата и и тя остана по бельо.Колкото и  пъти да я бях виждал гола не можех да и се наситя.Тя беше толкова секси.Махнах сутиен и и засмуках зърното и.Тя изстена обръщайки ни.Вече тя беше отгоре ми.Вкара ръката си в панталоните ми като преди това се отърка хубаво в панталоните ми.Аз изстенах.Събу панталоните и боксерките ми и хвана члена ми в ръцете си.Започна да го Рика в устата си като се опитваше да го налапа целия.Накрая свърших в устата и.Тя преглътна цялата бяла течност.Започнах да я целувам премахвайки бикините й.Слизах надолу с целувки.Стигнах до бедрата и ги целунах от вътрешната страна.Тя потрепна и изтена.Започнах да правя кръгови движения около клитова и.Тя се изви назад и стисна чершафите.Не спрях докато и тя не свърши в устата ми.Също като нея преглътнах.След това се нагласихме така, че да ни е удобно и нагласих члена си на входа и.Заврях го, а тя изстена силно.Постепенно забързах темпото до такава степен, че стененията станаха викове.Но на нея и харесваше това бяха викове от удоволствие.Свърших на корема и.След това влязохме в банята за да  си направим сутрешната рутина.
Щом бяхме готови и излазохме започнахме да се облича е.Аз се обякох така, а Неса така.

Аз се обякох така, а Неса така

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Неса:Това беше най-хубавата закуска евър

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Неса:Това беше най-хубавата закуска евър.
Куки:И на мен ми хареса./казах целувайки я по бузата/
Неса:Аз обаче не съм гладна.Какво искаш да ти направя за закуска?
Куки:И аз не съм гладен.Наядох се вече./каза посочвайки Неса/
Неса:Хахаха,добре тогава да преминава е направо на частта с филмите.
Напуках пуканки и седнах е да гледаме филми.
Гледахме цял ден.Щом погледнах часа беше вече 19 часа.
Куки:Слънце трябва да оправяме багажа.
Неса:Хайде.
Качихме се горе и всеки започна да приготвя багажа си като бях пуснал музика и Неса си тананикаше.Няма по приятно нещо от гласа на Неса, великолепен е.
След 3 часа оправяне на багаж корема ми изкъркори.Неса се засмя и каза:
Неса:Да не би моето зайче да е гладно.
Куки:Да и то много.
Тя стана и отиде в кухнята аз до оправих нещата и се бяхме събрали само в 2 куфара и 2 малки сака.Все пак това бяха неща за 3 месеца.
Слязох долу и заварих Неса с престилка готвейки.
Куки:Какво готвиш?
Неса:Ми и аз незнам.
Куки:Добре аз ще седна на масата и ще те чакам.
Неса:Добре любов.
Седнах на масата и зачаках.След около 15 минути видях пред себе си най-вкусно изглеждащата вечеря на света.

Започнахме да ядем

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Започнахме да ядем.Язядохме си вечерята бързо без много приказки поради причината, че беше адски вкусно.След като се наядохме си легнахме изморени от втренчването в телевизора цял ден.Разбира се преди да легнем се обляхме с топла вода и сапун.
Гушнахме се и заспах е, като преди това и двамата навихме аларми за 6 часа.Полета ми беше в 7.

❤️Хай гайс ето я и тази глава.Наближаваме края на първата книга.Реших вече окончателно че главите ще са или 22 или 21 защото няма да има какво толко да пиша.Надявам се тази глава да ви е харесала.Извинявам се за грешките.❤️

Jungkook my loveWhere stories live. Discover now