Sakin olduğu düşünülen kasabanın son zamanlarda dedikodusu boldu. Kasaba sakinleri yine sarayda yaşadıkları şoku konuşuyordu.
"Ben hâlâ o yakışıklı şövalyenin Yewon ile kaçtığına inanamıyorum!"
"Ay ama Kraliçe Joohyun nasıl çığlık attı sinirden?! Ben şok oldum!"
"Evet ama kısa sürede iyi bir eş olan Kral Junmyeon onu nasıl da sakinleştirdi. Ay orada çok imrendim!"
"Ne güzel ziyafet vardı o da bu kız yüzünden boğazımızda kaldı."
"Onu boşver de Joohyun özür için balkona çıktığında elbisesiyle aynı renk olmuştu yüzü! Hatırladıkça gülüyorum!"
Dedikoduların başrolü olan Yewon ve Soobin ise 3 gün süren yolculuktan perişan hâle gelmişler ve geldikleri yerde de direk odalarına geçip uykuya dalmışlardı.
Soobin Yewon ile birlikte eskiden kaldıkları krallığın düşmanı olan krallığa geçiş yapmıştı.
Yewon ona burada da bulunabileceklerini söylediğinde ona gülümsemiş ve Kral Namjoon ile abi kardeş benzeri ilişkilerinden bahsetmişti.
"Ben henüz küçüktüm ancak hatırlıyorum. Babam benim gibi şövalyeydi Namjoon hyungun babası da eski dostu ve o zamanın Kralıydı. Babam öldüğü zaman Namjoon hyung bana destek olmuştu sonrasında iki krallığın birbirine düşman kesilmesi bizim de görüşmemizi sonlandırmıştı. Ancak biz onunla küsmedik sadece eskisi gibi görüşemez olduk Yani bize bir şey yapmaya kalkışsalar Kral Namjoon devreye girer."
Yewon onu şaşkınlıkla dinlemiş ve duyduklarıyla kendini rahatlamış hissetmişti.
Soobin onun şaşkınlığını Namjoon'un sarayını götürmekle arttırmıştı.
Namjoon ise onları büyük bir sıcaklıkla karşılamış onlar için saraydaki boş odaları ayarlamıştı.
Yewon saatler ardından uykusundan uyandığında yattığı yatağın rahatlığına gülümsemişti. Son olaylardan beri ilk defa doğru düzgün uyuyabildiğini hissetmişti.
Yatağında doğrulduğu sırada kapısı tıklatıldı.
"Gelebilirsiniz", dediğinde içeriye Kraliçe Chorong girmiş ve girdiğinde kendini tanıtmayı da unutmamıştı.
Chorong Yewon göremese de samimi bir şekilde gülümsemiş ve konuşurken ses tonuna da bunu yansıttığından Yewon onun gülümsediğini ve tatlı biri olduğunu düşünmüştü.
"Tanıştığıma memnun oldum Kraliçe.",diyerek önünde eğileceği sırada Chorong ondan durmasını istemiş ve gülerek "Böyle şeylerden hoşlanmam mütevazi olmayı tercih ederim. Lütfen bana insan olduğum için saygı duyman yeterli.",diyerek Yewon'u durdurmuştu.
"Şimdi yemek getireceğim sonra da konuşalım olur mu?",diyen Chorong üzerine Yewon başını olumlu anlamda salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon ↪ arin + soobin ✔
FanfictionSoobin Yewon'un üzüntülerinin sonunu getirecek kişiydi. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」& 「 @riestars 」 ↪ for 「 @framabeli 」 ↪Wattpad'de ki ilk SooRin kitabıdır.