Yewon ve Chorong saatlerce konuşmuş yine de zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı taa ki akşam yemeği için çağrıldıklarına kadar.
Yewon bu kıza karşı istemeden bir sıcaklık hissetmiş ve güven duymuştu. Hayal kırıklığı yaşamaktan korksa da bu kızın iyi olduğunu düşünüyordu.
Namjoon ve Soobin de geçmişlerini konuşmuştu. Soobin Chorong ile nasıl tanıştıklarını merak etmiş ve öğrendiği kadarıyla klasik bir şekilde karşılaşmışlardı. Chorong bir prenses değil aksine ülkedeki soylu olmayanlardan birisinin kızıymış ancak Namjoon ile görüştüklerinde soyluymuş gibi davranmıştı.
İş ciddiye binene kadar da doğruyu söylememişti ve bunları duyan Soobin şaşırarak dinlemişti onu.
Yemek için aşağıya indiklerinde Soobin ve Yewon yan yana oturmuştu.
Soobin Yewon'un kulağına fısıldayarak "Nasılsın? Chorong ile anlaşabildiniz mi?",dedi.
Yewon ise gülümseyerek "Uyku bana iyi geldi gerçekten çok daha iyiyim ayrıca Chorong dünya tatlısı bir kadın. İyi anlaştık.",dedi.
"Sevindim."
Tabaklar önlerine konduğunda Soobin Yewon'a yardım etmesi gerektiğini düşünmüştü bu düşüncesini ona da belli ederek "Yardım etmemi ister misin?",dedi.
Yewon ise ona şaşırmıştı. "Yemek yerken ağzımızı görmemize gerek yok sonuçta Soobin. Düşündüğün için teşekkürler ama elbette buna gerek yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon ↪ arin + soobin ✔
أدب الهواةSoobin Yewon'un üzüntülerinin sonunu getirecek kişiydi. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」& 「 @riestars 」 ↪ for 「 @framabeli 」 ↪Wattpad'de ki ilk SooRin kitabıdır.