🔶 Unicode version 🔶
"ကိုကို....ကလေးတို့ ဒီနေ့ Night out ထွက်ရအောင်လေ..."
"ဟင်.....ကလေးကသွားခြင်လို့လား "
"Omm ပျင်းတယ်....ပြီးတော့ club တက်ချင်တယ်...မသွားရတာကြာပြီ နော်..နော်ပါလို့ ကိုကို "
"ဟုတ်ပါပြီ....ကလေးသွားခြင်ရင် လိုက်ပို့ရမှာပေါ့ ဒါနဲ့ အာကာတို့ရော ခေါ်လိုက်လေ "
"Omm တိမ်လွှာကို ဖုန်းဆက်လိုက်အုံးမယ် "
ပြောပြီး ဝရံတာထွက်ကာ ဖုန်းဆက်နေလေသည်။
တေဇာလဲ ညကျ vc metting ကိုဖျက်ပေးရန် သီဟကိုဖုန်းဆက်ရလေသည်။" I'm only one call the away....
I'll be there to save the day....
Superman got nothing on me....
I'm only one call away...Call me, baby, if you need a friend.. I just wanna give you love (c'mon)'''.... Reaching out to you, so take a chance...
No matter where you go you know you're not alone..." 🎶🎶🎶
တိမ်လွှာ ဖုန်းအားမရှိလို့ အားသွင်းထာကာ အာကာဖုန်းနဲ့ ဆော့နေခြင်းပင်ဖြစ်သည်။ မိမိဖုန်းမှ "One Call Away " ဖုန်းသံလေးကြားလိုက်တာနဲ့ သုတဆီကမှန်းသိတယ် မိမိဒီ Ringtone လေးကို မချိန်းရသေးဘူးပဲ တွေးနေရာမှ ဖုန်းသွားကိုင်ရန် အထ အာကာမှာ ဖုန်းကိုအားသွင်းထားရာမှ ဖြုတ်ကာ မိမိနားမှာ လာကိုင်ပေးထားသည်။ (အဲ့လိုအလိုက်သိတာနော် လိုချင်သွားပြီမလား 😁)
"Hello "
"Hello တိမ်လွှာ မင်းဘာလုပ်နေတာလဲ...ဖုန်းကိုင်တာကြာလိုက်တာ "
"........"
"တိမ်လွှာ ငါပြောတာကြားလား ပြန်ဖြေအုံးကွ "
"ဟမ်....အင်း ငါကြားပါတယ် ပြောလေ ငသု "
"မင်းဘာလုပ်နေတာလဲ ငါဖုန်းပြောတာကို စိတ်မဝင်စားသလိုပဲ "
"မဟုတ်ပါဘူးကွ ပြောပြော ငါနားထောင်နေတယ်
ဟုတ်ပြီလား ""ညကျ club သွားရအောင်လေ ပျင်းနေလို့ နော် "
"Omm သွားလေ ဘယ်နာရီသွားမလဲ "
"Omm 9:30 လောက်သွားမယ်လေ ကိုအာကာရော ခေါ်ခဲ့နော် ကြားလား "
"Omm...ဟာ Maskman ဒီမှာ လာတိုက်လေ ဘယ်တွေလျောက်သွားနေတာလဲ shit! တောက် ဟာကွာ "
YOU ARE READING
သက္ကရာဇ်ရဲ့ ရာစုနှစ် ❤❤ (Complete)
Romanceပထမဦးfic လေးမို့ အမှားပါရင် ခွင့်လွတ်ပါနော် Oc လေးပါ