Tanıtım

996 205 508
                                    

Bu sonsuz bir karmaşanın hikayesi

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
-"Nabzına bakmana gerek yok. O çoktan öldü. Ben bir katilim"
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

Bu sonsuz bir acının hikayesi

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
-"Cesed kimindi?"
-"Sevdiğim kadının"
Sustuk.
-"Kırılan parfüm kimindi?"
-"Sevdiğim adamın"
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

Bu sonsuz bir aşkın hikayesi

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
-"Senin gözünde hasta, aciz, yapayalnız bir kızım değil mi? Beni görünce bunu düşünüyorsun sadece"
-"Ben sana söyleyeyim mi seni görünce ne düşündüğümü? Bir terleme geliyor. Sanırsın ki cehennemdeyim. Gülüyorsun ya. O kalbim eriyip yok oluyormuş gibi hiss ediyorum. Bazen nefes alamıyorum. Yatağıma giriyorum. Gözlerimi kapatıyorum. Tam uyuyacakken sen canlanıyorsun birden karşımda. Uykularım kaçıyor. Hayalini görüyorum en alakasız zamanlarda. Çiçekler, yağmur, gece, gündüz, güneş, ay, acı, mutluluk. Aklına gele bilecek her şey bana seni hatırlatıyor. Tüm bu hisslerin arasında sadece 1, 2 yıl içinde senin ellerimden kayıp gideceğini düşünmek ne kadar acı biliyor musun?
-"Bu hissleri yaşayan tek kişi sen değilsin"
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

Bu sonsuz bir sessizliğin hikayesi

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
-"Neden burası bu kadar sessiz"
-"Çünki burası mezarlık. Peki sen onların sevdiklerinin attığı çığlıkları duyuyor musun?"
-"Duyuyorum. Sessiz çığlıklar"
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

Bu sonsuz bir kaybedişin hikayesi

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
-"Kaybettik bu savaşı da"
-"Kaybettiğimiz her savaş gibi"
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

Bu sonsuz bir yalnızlığın hikayesi

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
-"10 gün. Sadece 10 günde yapayalnız kaldım. Hem annemi, hem babamı, hem de sevgilimi kaybettim. Bir tek kendim kalmıştım geriye. Bu kafeye adımımı attığım an onu da kaybettim. Şimdiyse yapayalnızım"
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

Bu sonsuz bir yaşamın hikayesi

☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆
-"1, en fazla 2 yıl."
-"Bir gün dursa bile hep burada yaşayacaksın. Yetmez mi?" dedi kalbini göstererek.
-"Belki de sonsuza kadar birlikte yaşarız başka bir evrende. Bu da yetmez mi?"
☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆~☆

Bir hayat kaç günde mahvola bilir? Yaşamak için sebebi mum ışığıyla araman kaç güne gerçekleşir? Kaç güne kaybede bilirsin her şeyini? Aileni, sevdiğin adamı, kendini. Şu hayatta hiç bir zaman "Daha kötü ne ola bilir ki" deme. Bana öğrettiği şeyler var hayatın. Umutlar kırılmak içindir. Işıklar sönmek içindir. Hayaller yıkılmak içindir. Sevgi nefret içindir. Doğru yalan içindir. Başlangıç bitiş içindir. Yaşam ölüm içindir. Söylesene hikayenin sonunu. Hikayen hala devam ediyor. Sonunu bilmiyorum deme. Biliyoruz hepimiz sonu. Soğuk mezar. Bir gün hepimiz yatmayacak mıyız o mezara? Öleceğiz hepimiz bir gün. Madem öleceğiz neden doğduk? Madem doğduk neden hayatımızı mutlu yaşayamıyoruz? Neden acı çekiyoruz? Neden yalnız bırakılıyoruz? Neden sevdiklerimiz giderken arkalarından bakıyoruz? Neden hayatımız elimizden kayarken sadece izliyoruz? Bu soruları hep sordum. Ölene kadar da hep soracağım. Pek fazla sürem yok. 1 ya da 2 yılım kaldı. Cevapsa hala bulamadım. Umarım giderken arkamda bıraktığım yüzlerce cevapsız soru olmaz. Belki de bunun için yaşıyoruz. Bir şeylere cevap bulmak için. Belki de soruların cevabını arıyoruz hep. Yaşamak için.

 Yaşamak için

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SonsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin