Tanıtım

2.1K 120 75
                                    

"Kız bu," dedi Yiğit genç adamın önüne bir zarf verirken. ilgisizce elindeki viski bardağını bir kenara bırakıp zarfı açtı.

"Off bi içim su!" Mehmete ters bakışlarını gönderip fotoğrafları tek tek geçmeye başladı. "Oha lan gözlere bak!"

"Mehmet siktir git!"

"Ne o Cellat? Kendini bu kıza kaptırmazsan iyi edersin! Unutma babasıyla bi anlaşma yapacaksın. Paranı alana kadar Kız senin tutsağın." Busenin bugün yaptığı ellinci uyarıya da göz devirdi ve fotoğrafları zarfa sıkıştırıp bir kenara attıktan sonra viskisinı yeniden eline aldı.

"Korkma Buse. Aşık olmaz bu kalpsiz!" Mehmetin alaylı söylemine göz devirmekle yetindi ifadesiz suratıyla.

"Ben nefes almıyorum. Sadece kan soluyorum. Kimseyle uğraşamam.."

"Ah doğru ya!" dedi Ceren arkadan kinayeyle. "Sen kimseye 'Nefesim ol' diyemezsin."

"Neden bana böyle davranıyorsun? Ben haketmiyor muyum sevgiyi?" Öylece karşımda kaskatı durmasına daha fazla dayanamayarak iteledim sinirle. "Doğru ya! Ben senin paran karşılığı tutsağınım! Paranı alınca siktir olup gideceğim değil mi!"

"Cemre yapma!"

"Ne yapmıyayım ne? Başıma birsürü şey geldi hepsini unuttum ben senin için! Ama sen bir seni seviyorumu sığdıramadın dudaklarına!"

"Ben böyleyim anladın mı! Şimdi kes sesini otur!"


Nefesim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin